van ibook naar super video

Ik hoor net dat onze 12 inch ibook aan de tv kan met een ibook naar super video kabel. Hoe ziet zo'n ding er uit en waar kan ik die bestellen?

AppleStore, maar waarschijnlijk ook de grotere dealers als Machouse en die gasten A'dam.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/91509/wo/372XNu5ardIZ3y3QucU1RdijTLo/1.3.0.6.10

Wel een beetje snel op die link klikken anders is de sessie verlopen :mrgreen:

bij de kleinere apple dealers hebben ze ze ook wel, daar heb ik em ook weg namelijk.

Ik heb 'm ook bij de Apple store gekocht. Dinsdag gekocht en woensdag geleverd. Dus dat gaat erg snel.

De kwaliteit valt mij nog heel erg mee. Ziet er best goed uit.

ik heb ook zoeen boxje alleen de verkeerde. Dus zorg er wel voor dat het wel de goede is. Als je zegt wat voor iBook je hebt weten ze het wel. Succes

Rutger1981: misschien kan jij hem verkopen aan Lytstomke. :D

Er zit inderdaad verschil in. Dat komt door de oude en de nieuwe versie van het iBook.

zoekfunctie gebruiken op de site kan ook helpen, er lopen al meerdere draadjes hierover.

daan.

Het is een 600 mhz G3 12 inch. 15 gb hd. Dat is wat ik zo uit mijn hoofd weet!

Alvast bedankt voor het mee denken.
Het blijft leuk zo’n mac forum :smiley:

Dan moet je, ik weet het niet zeker, een oude versie hebben. Ik weet overigens niet of hij nog leverbaar is via de Apple webstore.

Het beste wat je even kan doen is bellen met Apple.

Het is wel een witte IBook maakt dat ook uit?

Dat denk ik niet. Ik heb ook een witte en moet de nieuwe kabel hebben. Een collega van mij heeft een iets oudere, ook witte, en die moet de oude kabel hebben.

Die nieuwe iBookjes hebben een Video uitvoer poort die een beetje op firewire / usb lijkt. Volgens mij heb jij dat niet. Er staat ook een icoontje van een monitor bij.

Ik haal um wel effe op!

.

.

.

Ben ik weer!
Die aansluiting ziet er USB achtig uit.