van ipad 3 naar ipad mini

ik wil mn ipad 3 inruilen voor een mini. Zijn er meer mensen die van een 3 naar mini zijn gegaan? Is het erg wennen van het retina naar het non-retina te gaan? En past de mini een jaszak ofzo?

Alle andere ervaringen met een mini mogen natuurlijk ook gedeeld worden

Ik heb de iPad mini van vorige vrijdag en vroeger had ik een iPad 2, ik heb eveneens een MacBook pro retina en een iPhone 5 en ik moet zeggen dat de iPad mini echt goed meevalt qua scherm.
Volgens mij komt dit ook door de grote van het scherm, als ik daarin tegen op mijn iMac terug moet werken dan is dat wel een ramp.

Ik zou zeggen doen! En de iPad mini past in de zak van een jas, wel zonder cover.

het is gewoon makkelijker meenemen en alles. Alleen het scherm houdt me tegen

Geloof me het scherm valt mee

het is toch gewoon de DPI van iphone 3GS?

Het scherm valt echt wel goed mee, al heb ik nooit een iPad met retinadisplay gehad (wel een iPhone 4S...)
Vanaf er een mini met retina is ga ik 'm wel kopen, maar voor mij was het scherm geen argument om te wachten met de aanschaf ervan. Sinds ik 'm heb gebruik ik 'm dagelijks meerdere uren, en ligt m'n Macbook Pro quasi stof te vangen :D

Het scherm is het enige wat me tegen houdt. Voor de rest is het een prima apparaat voor mij. Want ik heb ook al een MacBook air. En die iPad is even groot. Dus dat is gewoon nie echt handig meenemen

Scherm is wel groot verschil zeker als je retina gewend bent. Retina is gewoon veel scherper dan de Mini. Maar de afweging ligt bij u: Minder scherm maar je neemt hem wel eenvoudig mee.

Ik zou wachten op maart want dan presenteren ze misschien een iPad Mini met retina, als je tenminste geduld hebt.

Heeeel misschien hoor het kan namelijk ook pas in Oktober 2013.

~Post verwijderd, dubbele post~

ik denk dat de kans dat het oktober wordt groter is dan maart al. lijkt me erg snel

Ik denk niet dat ze tot oktober 2013 wachten met de update van de iPad mini - dat is ding is DOA - behalve de form factor draait het op een vorige generatie chip en is het geen retina beeldscherm. Men kan het zich niet veroorloven om langer dan Q1-2013 te wachten met de update.

Waarom 2013 geld betalen voor technologie uit 2011?