Van Ipod naar Mac

heb hier een ipod mini 1st generatie. en doordat mijn hardeschijf overleden was is er een nieuwe hardeschijf in mijn mac gekomen en nu zou ik graag mijn muziek van ipod naar mac willen hebben maar ook met hoevaak een nummer is beluisterd de waardering etc. dat ik niet alles over nieuw moet instellen.

ik heb gezocht maar kon alleen progamma die alleen de muziek overzetten. en niet de info die ik er ook nog bij wil.

als dit gewoon helemaal niet kan dan is het jammer.
maar ik dacht dat ik het missischien de erxperst van MACOSX moest vragen

bij voorbaat dank Joris

Ik denk dat die info staat de iTunes library data file en xml file in je iTunes map op je harde schijf. Kvrees dat je die dus kwijt bent, maar ik kan ook fout zijn.

[quote:38dec36e33="pietjepuk6546"]Ik denk dat die info staat de iTunes library data file en xml file in je iTunes map op je harde schijf. Kvrees dat je die dus kwijt bent, maar ik kan ook fout zijn.[/quote:38dec36e33] volgens mij heeft ie gelijk :(

De laatste versie van iPod rip heeft een aantal van de functies die jij zoekt...

[i:96ad416ce3]Support for extensive file information, including song ratings
Playlist and Ratings Importing[/i:96ad416ce3]

heb het du gedaan met ipodrip maar er komt niks mee dus dat betekent dat ik het allemaal kwijt ben :x

oke toch bedankt.