van Limewire naar Itunes biblio ?????

Hoe o hoe krijg ik de mp3 bestanden die ik binnen haal via Limewire in mijn Itunes biblio???

Dit is voor vrienden die hebben een pc laptop en de kids hebben een Ipod mini

Op mijn imac gaan de bestanden automatich naar de Itunes biblio

Werkt het bij windows anders (pleur en sleur gaat ook moeilijker bij windows

groet robert

Dag, dit is een vraag over windows limewire & itunes?,

ehm… als het goed is plaatst limewire de gedownloade bestanden in een map. Die plek moet je kunnen zien in je limewire-voorkeuren.

Ik zou zeggen; ga vervolgens naar die map waar die mp3tjes in staan, en sleep ze dan van die map direct in je itunes; zou moeten werken…

:wink: Max

Je kunt toch gewoon in de voorkeuren/preferences van Limewire aangeven of hij de muziek standaard in de iTunes bibliotheek mag zetten? Tenminste, op de Mac kan dat... ik heb geen ervaring met Limewire op de PC, maar volgens mij moet dat daar ook zo werken :)

Mvg,
Joram

bij Limewire de voorkeuren ingesteld om ze naar itunes te zetten maar de bestanden komen dan niet in de biblio

maar bij mijn imac gaat het automatisch zonder te slepen

.

bij windows moet je het handmatig doen (onhandig)

Wat je natuurlijk ook kunt doen;

1. [i:2d394076a7][/i:2d394076a7]
    Open de itunes bibliotheek (waar hij alle muziek bewaart), en sleep daar al je
    muziek in de gewenste playlist (maak desnoods een mapje aan met “geïmporteerd”.

2. Start iTunes op, en voila! Je ziet in de lijst een nieuw mapje met “geïmporteerd”.
    Vanuit daar kun je dan gewoon slepen e.d. naar de bibliotheek of andere playlists.

Mvg,
Joram

Bij de opties van limewire kan je aangeven waar de de bestanden worden opgeslagen ik kies dan

Directory c :Program Filesitunes

maar de bestanden gaan er niet heen