van mini-vga op emac naar tv kan niet?

[color=darkblue:7aa7d5b141] op het hardware forum heb ik wel lezers maar geen reacties dus nu hier een nieuwe poging.

ik heb een 700mhz emac.
daarmee wil ik dvd’s afspelen op tv.
volgens de applesite hebben ze wel een verloop maar werkt 'ie alleen op een emac met extreme airport.
maar heb ik die of niet!?!?
:?

en wat heeft airport eigenlijk met videosignalen te maken?

ik heb ook een firewire omzetter dv <–> analoog maar die stuur ik via bijv. imovie aan.
via de finder of andere programma’s kan ik 'em (denk ik…) niet rechtstreeks aansturen.
of toch wel??

iemand een oplossing of ervaring met het eerstgenoemde verloop?

[/color:7aa7d5b141]

Ik denk niet dat ze bedoelen dat je Airport Extreme nodig hebt, maar dat het om het model gaat dat airport extreem heeft. De eMacs lijken allemaal op elkaar

dat vermoeden heb ik ook. alleen heeft mijn emac v2.1 (de tweede versie van de 700mhz) gewoon een mini-vga uitgang. dus waarom zou het niet op deze werken en wel op een andere emac?

Um als je je scherm op de tv wilt bekijken heb je dan niet gewoon een TV-OUT uitgang nodig?

Ik heb hier ook een PeeCee staan (jammergenoeg) en daar heb ik een geforce 2 kaartje in met TV-OUT, en als ik dan een draadje naar mijn tv toe leg dan wordt mijn tv de monitor bedoel je zoiets?

tv-out heeft mijn macje niet. volgens de applesite kan je met een videoadapter van ze van mini-vga naar s-video of composite. er is ook een adapter van mini-vga naar standaard vga.

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/972/wo/veHM112bqP9pyW1G5a/0.0.7.1.0.5.13.0.4.1.3.0.7.11.1.1.0

ze hebben geen emailadres om het even te vragen!?

anders bel ik maar gewoon ff de apple winkel…