Van OS 10.3.4 naar 10.2 ??

Hoe kan ik m'n OS 10.3.4 downgraden naar 10.2? Dit omdat m'n nieuwe fuji camera maar compatible is t/m 10.2. Alle CD's heb ik maar ondanks "C" bij starten blijft 'ie onder 10.3.4 opstarten en gebeurd er niets.

Dat kan niet.

Behalve door een clean install te doen (alles wissen en 10.2 installeren dus).

Maar ik snap niet waarom die Fuji het niet zou doen. Je kan toch met elke andere software je foto’s / video uitlezen? Daar heb je die Fuji software niet voor nodig!

Dat dacht ik dus ook maar als ik m'n camera USB aansluit dan herkend men MAC niets. Krijg dus geen respons. Fuji zegt dat de camera t/m 10.2 zou moeten werken. Ik ben maar een Mac Dummie en heb altijd probleemloos met 9.2.2 gewerkt en begin nu al spijt te krijgen!

[quote:f113879224="ovdoorn"]Dat dacht ik dus ook maar als ik m'n camera USB aansluit dan herkend men MAC niets. Krijg dus geen respons. Fuji zegt dat de camera t/m 10.2 zou moeten werken. Ik ben maar een Mac Dummie en heb altijd probleemloos met 9.2.2 gewerkt en begin nu al spijt te krijgen![/quote:f113879224]

vreemd…

probeer het eens met iPhoto

als dat niet lukt start dan fotolader op (staat in je map programma’s) terwijl je camera op je USB poort is aangesloten.
Ga naar Fotolader>voorkeuren
hier kun je aangeven welk programma geopend moet worden als er een camera aan je USB poort hangt. Bij “open bij aansluiting camera” stel je nu iPhoto in.
dan sluit je fotolader, haal je camera eraf, sluit hem weer aan.
vergeet niet je camera aan te zetten , en in de juiste stand.
nu zou iPhoto vanzelf moeten opstarten

Ik had het probleem ook maar bij mij moest ik de netadapter aansluiten (naast mijn USB die ik dus ook aansluit) en toen paktie ie hem dus wel. Ik weet niet of je er wat aan hebt maar succes in ieder geval :)

Edit: verduidelijkt