Vast topic/forumdeel voor Apple aanbiedingen

Hi,

Ik zit redelijk veel te lezen op dit forum. Helaas zie ik dat veel Apple aanbiedingen “tips” hier niet voorbij komen.

Graag zou ik hiervoor een “vast” topic willen zien. Het scheelt toch makkelijk veel geld. Veel mensen wisten helaas niet van de Dixons aanbieding 2 weken geleden, dit scheelde 15% op alle producten die de Dixons verkocht. Bij iFactors Breda was een maand geleden een aanbieding dat je gratis een Roze ipod (twv 119euro) gratis kreeg bij een Apple Systeem (Excl Mac Mini).

Wat er zoiezo in het topic zou moeten komen;

• Voordelen van importeren uit het buitenland.
  • Momenteel is de Back2School actie
  • A-Mac heeft diverse oudere Mac’s voor een mooie prijs, oa het vorige model Mac Mini voor een aantrekkelijke prijs, http://www.a-mac.nl/amac/
  • Bij Prowarehouse is de prijs vaak iets lager dan in de Apple Store. Indien je meerdere wilt kopen is ook een goede prijsdaling mogelijk, je moet wel eerst een offerte aanvragen. http://www.prowarehouse.nl/
  • Het forse prijsverschil van Applecare op eBay. Hiervan zijn er 2 varianten; 1. Je krijgt alleen de code opgestuurd via de e-mail. 2. De doos wordt sealed naar je verstuurd. Zelfs met de verzendkosten erbij scheelt het een fors bedrag.

Etc :slight_smile:

Hope i helped

Zelfde geldt voor MobileMe. Even een uurtje in de avond zoeken en je hebt zo voor 40/50 euro een verlening van een jaar ipv 79 euro!

Ik gebruik altijd
ebay.nl
ebay.co.uk
ebay.com

Zit duidelijk verschil tussen.

[quote:e7e727caf4="iSneaker"]Zelfde geldt voor MobileMe. Even een uurtje in de avond zoeken en je hebt zo voor 40/50 euro een verlening van een jaar ipv 79 euro!

Ik gebruik altijd
ebay.nl
ebay.co.uk
ebay.com

Zit duidelijk verschil tussen.[/quote:e7e727caf4]

Goede tip inderdaad :).

Je kunt zo'n topic toch zelf beginnen?

Ik zal het eens proberen.
Duidelijke regels zijn echter wel belangrijk.

Zo kun je een “template” voorstellen en geneuzel “verbieden”.

Product (code):
Winkel(keten):
Plaats:
Prijs voor:
Prijs tijdens of cadeau:
Datum aanbieding:

Je topic is al gesloten.. Wat ik toch eigenlijk raar vind?

Er word geduid op de volgende regel:

[quote:ade8abd12c]Vraag en aanbod
One More Thing is geen verkoop of vraag- en aanbodsite. We verzoeken je dan ook geen goederen of diensten via de community in de verkoop te zetten. Hetzelfde geldt vanzelfsprekend voor te koop vragen van artikelen. [/quote:ade8abd12c]

Mij lijkt de bedoeling van dat topic om mensen een tip te geven waar iets in de aanbieding is… Niet om iets te vragen of aanbieden vanuit de gebruiker zelf… Of zie ik dit verkeerd?

Ik denk ook dat zo'n centraal topic (zonder geneuzel) erg handig is voor iedere OMT-er die een Apple wil kopen. Het zijn wij die die postings maken, niet de winkels zelf. En het gaat niet over mijn oude Mac die ik kwijt wil maar om aanbiedingen uit folders en of van hebben zien staan bij bezoek aan de winkel.

[quote:6c30e4600d="koekiewous"]Ik denk ook dat zo'n centraal topic (zonder geneuzel) erg handig is voor iedere OMT-er die een Apple wil kopen. Het zijn wij die die postings maken, niet de winkels zelf. En het gaat niet over mijn oude Mac die ik kwijt wil maar om aanbiedingen uit folders en of van hebben zien staan bij bezoek aan de winkel.[/quote:6c30e4600d]

Leuk ook dat je mijn idee in je eigen topic verwerkt :wink: Dit topic was ook bedoeld voor moderators om te zien.

[quote:9e0268e024="Ducky_Inc"]Leuk dat je dit topic maakt, met inzicht van mijn idee ?

Topic bevat veel te weinig informatie. Zo moeten ook de normale prijzen in de mainpost komen.
Erg gezellig is dat domme templateje ook niet.[/quote:9e0268e024]

Ik zal je naam vermelden in de 1e post (als ik die nog kan editten).
Je idee was goed, ik snapte alleen niet waarom je het niet gewoon maakte.
Je hebt nu gezien dat “brutale” mensen de halve wereld hebben.

Prijs voor: staat voor de normale prijs (of voor de aanbieding).
En om het zo informatief mogelijk te houden (mensen kunnen in een oogopslag zien hoe en wat) heb ik het gezellige gelaten voor wat het was.
Ik beweer absoluut niet dat ik de heilige graal heb ontdekt, dus stel vooral verbeterpunten voor zou ik zeggen.

Het valt mij op dat ik een van de weinige ben die [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=148880]dit topic[/url] vult (en dan met namen SiS Eindhoven omdat ik daar om de hoek woon). Straks Moeten we de naam aan gaan passen van het topic. :)

Kom op mensen, er zijn toch ook wel elke week nieuwe aanbiedingen bij jouw favo Apple winkel? (straks voel ik me nog verplicht om andere winkels te gaan bezoeken om dat topic wat op te vrolijken met andere winkels)

Heb bij iFactors een aantal aanbiedingen gezien.

www.ifactors.nl en in de winkel zijn alle oude MacBook (Pro) modellen in de aanbieding zag ik.

er is toch al een topic waarom forumonderdeel?

Heb bij iFactors een aantal aanbiedingen gezien.

www.ifactors.nl en in de winkel zijn alle oude MacBook (Pro) modellen in de aanbieding zag ik.

ja, plaats het nog 4x?

Ik zie net dat alle Media Markten met een Appleshop op de site van apple zelf staan. Kom zelf met grote regelmaat bij de Appleshops in Eindhoven, Amsterdam & Den Haag.

Vernoemde acties kom ik dan ook in alle drie de winkels tegen.
Er vanuit gaan dat ze allemaal dezelfde acties hebben is misschien wat kort door de bocht, maar gezien het feit dat ik dezelfde acties bij eerder vernoemde winkels tegen kom acht ik die kans zeker groot.

Het adres voor het overzicht van alle Appleshops (Apple’s eigen winkeltjes in de Media Markten) is http://www.apple.com/nl/buy/shop/ zijn er meer dan ik dacht.

Hopelijk krijgen alle Media Markten een eigen Appleshop, zal een hoop geklaag schelen.

Aangezien er in het CAT niet van de standaard afgeweken mag worden hier even een aanvulling op de laatste aanbieding van de Apple Shops in de Media Markt.

[img:65a82f065d]http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-22341362/NL_MM_FOLDER[/img:65a82f065d]

edit: Er zijn shops die €100,- korting geven ipv een cadeaubon.

Ik heb er ook 1 gevonden:

[img:0ad132feb0]http://www.icentre.nl/pages/images/HD_printer_50prc2.jpg[/img:0ad132feb0]

>Dan toch liever €100,- korting op elke Mac.<

[i:90608e846f]edit: 18-08[/i:90608e846f]
Hmmm vandaag langs geweest en kreeg toch weer een bon ipv korting.

Voor snelle beslissers:

Apple MacBook Air 2016 13,3” 8GB RAM, 128GB SSD
€ 1149,00
22% korting
Nu! € 899,95

• € 5,95 verzending

www.iBood.nl

Dat was wel heel erg snel!

Weg deal. Kom op zeg.

Jij volgt ook de iBood hunt. :wink:
Die MacBook Air is een mooie aanbieding ja. Maar er zit ook een refurbished Apple Watch tussen waarbij ze beweren dat de originele prijs 700/800 euro is. Dan lijkt het 250 euro inderdaad een hele grote afprijzing ja.