Vasteloavend op je iPod?

Mensen,

Ik als echte Limbo en Vastelaovesgek (carnavalsgek) heb natuurlijk een heel indrukwekkende verzameling Limburgstalige carnavalsmuziek, dus met de Vastelaovend iPod op de stereo en knallen maar.

Misschien een idee: Een Vastelaovespodcast, iets voor de Limburgers onder de Macosx gebruikers?

Leuk voor je feestPod!:stuck_out_tongue:

Dennis

Wao oët Limburg kumps se örges? Ik oët Venlo!

Liek mich waal vet. Unne podcast van de BBZ!

geweldig

veural Venloose leedjes !!!

hes dich venlooose leedjes???

alaaf

Oet 't Noorden van 't Zuid-Limburg, Zitterd-Gelaen(Sittard-Geleen).

Ich hub vanalles, van Noord tot Zuid, merja, 'ne Podcast euver de Boetezitting in de Zoepkoel is neet sjlech he!

:slight_smile:

[quote:025343c76b="cles"]geweldig

veural Venloose leedjes !!!

hes dich venlooose leedjes???

alaaf[/quote:025343c76b]

Nae det is ut ergste! ik heb gaar genne Venloose meziek op miene iBook staon.
Mot zelluf auk nog ff eemus regele dae det waal haet!

Veur Venlose meziek geweun de CD's in de reeks van Eijsde tot de Mookerhei downloaden he!

Of op zoaterdaag noa L1 Radio loestere tösje 10 en 12!

Mer, ich ben nog zielige Windowsgebroeker, maar wil binnekort switchen, wie zou ik 't beste 'ne podcast make?

een microfoontje aansloëte op dienen iPod. Wie se um in Windows kins bewerken dörf ik dich neet te zegge!

Merja, Mic op iPod, toch waal mit 'n attribuutje van Griffin of Belkin zeker!

Nu in het nederlands :?

[NL-modus aan] Ja dat wordt inderdaad een Belkinnetje ofzo ja [/NL-modus uit]

loate veer estebleef de [b:b6eb910297]Sjtasiefestasie[/b:b6eb910297] in Remunj auch neet vergaete woa!

zoon vanne jan dae auch de neudige remunsje schlagers haet gesjreve…
einselgänger, wie sjoon wie sjoon dae man krieg ein medalie…etc…

gooje vasteloavend!

Effe loestere luui, es geer wil kleppe euver carnaval den kint geer dat in de Lounge doon. Doar hubbe v'r plek gemaak veur offtopic gewauwel.

Dus vanaaf noe allein ontopic euver de Podcast, angers doon ich d’r een sjlot op zette.

[size=9:64a04690ff]Even luisteren mensen, als jullie willen praten over carnaval dan kunnen jullie dat in de Lounge doen. Daar hebben we plek gemaakt voor offtopic gesprekken.

Dus vanaf nu alleen ontopic over de Podcast, anders zet ik er een slot op.[/size:64a04690ff]

Okee, allein mer Podcast dus, eemes ideëen veur rubrieke, klussen mit Vastelaovend d'r tösje ofzoa?

Zittesj of Gelaen: is mich nogal ein versjil: Marotte en Koelköp sind toch get angesj es Flaarisse, Uule of Sjoutvotte! Veer Limburgers höbbe echter al wel ozze eige variasie up de IMTS: [url=http://www.limbotap.nl/][b:a258e630c2]De Limbotap[/b:a258e630c2][/url]. Dao kinste dich get Limburgse leedjes koupe en dich ut pödje vulle. :wink:

Kinste neet get met L1 regele? De jong dèh dao de publiekskommunikaasie deit hèt auch eine Mac!

ein Alaaf van eine Kwakkert in het Sajeraireriek!

Joa, det is zwoa he, Zitterd en Gelaen ginge nooit same en al gaar neet in de kombinatie mit Bor, mer de Limbo tap is de Limburgse variatie op de iTunes Music Store, volgens mich uniek veur 't landj , 'ne heal sjlumme zat van Marc Hermans, ex-lid van Ummer d'r Neaver! Missjien vilt mit die get te regele euver dea poscast euver de Vastelaovend!

Groeten oet 't Katerriek

Een carnavalmuziek podcast?

Schiet me liever meteen dood!

je moet er wel wat te drinken bij hebben. :P

Hoezo?

Carnaval niet gezellig?

Kom eens naar 't Zuiden de 25e t/m 28e februari, je gaat beslist uit je dak, (wel iemand meenemen die de Limburgse taal beheerst als tolk) en je gaat meteen mee in de dampende sjoenkelende massa, één en al gezelligheid!

Toch Limburgers?

Ik ga ook een Carnavalpodcast maken, maar wel vlaams :)