Vastlopen iPod

Mijn Ipod loopt de laatste tijd om de haverklap vast. Midden in het afspelen van een nummer houdt 'ie er bijvoorbeeld ineens mee op. Hoor de hd dan driftig pruttelen en schokken. Ook waneer ik "snel" aan het browsen ben kan hij me af en toe niet bijhouden. Hebben meer mensen hier last van van / ervaring mee ?! Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, maar het begint zo langzamerhand behoorlijk frustrerend te worden :( Suggesties ?!

[quote:7f4525477d="Ossie"] Ook waneer ik "snel" aan het browsen ben kan hij me af en toe niet bijhouden. Suggesties ?![/quote:7f4525477d]

Jij is superman??? :wink:

∴ NA-NIL-IN ∴

[quote:0501c0133b="spac-e-jay"][quote:0501c0133b="Ossie"] Ook waneer ik "snel" aan het browsen ben kan hij me af en toe niet bijhouden. Suggesties ?![/quote:0501c0133b]

Jij is superman??? :wink:[/quote:0501c0133b]

Staat niet voor niets tussen haakjes, zo snel ben ik niet :wink:
Toch loopt ie vast… :?

of resetten leeg maken en formateren en als dat niet werkt naar een apple center gaan

∴ NA-NIL-IN ∴

Bedankt voor de tips !

waarschijnlijk is je harddisk te gefragmenteerd.

tip:

alles van de ipod wissen door ‘restore’ te kiezen via ipod softwareupdate of installatie cd. en vervolgens opnieuw je itunes bibliotheek synchroniseren.

dat de iPod het snelle browsen niet kan bijhouden heb ik ook soms, volgens mij is dit normaal...

[quote:2d47e24506="Jan David"]waarschijnlijk is je harddisk te gefragmenteerd.

tip:

alles van de ipod wissen door ‘restore’ te kiezen via ipod softwareupdate of installatie cd. en vervolgens opnieuw je itunes bibliotheek synchroniseren.[/quote:2d47e24506]

Heb hem al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd / gerestored.
Levert nog niet veel verbetering op.

hoe oud is de ipod? anders ff garantie claimen :)

[quote:138a17ae40="K!P"]hoe oud is de ipod? anders ff garantie claimen :)[/quote:138a17ae40]

Iets meer dan een maand, ga i.d.d. maar eens beroep doen op garantie :slight_smile:

dus wat gaan we doen ? IPod eerst ff lekker kapot browsen ?

Ik ben bang voor een reeks die dat heeft en is normaal zegt er 1 :lol:

normaal is een werkende mooie witte Ipod… afaik :frowning:

Volgens mij wil een iPod wel snel shuffelen, maar niet verder dan zijn buffer lang is... daarna moet het buffer weer even vollopen... Is het ooit opgevallen dat een iPod de eerste drie nummers wel snel browst, maar daarna even blijft hangen in het browsen???

Het is een wilde gok… maar het zou zomaar eens de ware reden kunnen zijn :innocent:

Ik heb ook hetzelfde probleem gehad. Als ik wilde browsen of een nummer wilde afspelen. M'n iPod werd ook steeds warmer. Maar ik heb ook geen idee hoe het komt.

Terugbrengen die iPod. Er is iets mis mee. De mijne was ook nog geen maand oud en wilde opeens niet meer opstarten. En als 'ie dat wel deed dan 'herstartte' hij na anderhalve seconde weer. Als je op Play drukte herstartte hij na enkele seconden spelen en de koptelefoon deed 't niet.

Vreemd genoeg trad dit op vlak na het installeren van de nieuwe Software (2.1). 'k Heb gereset, gewist, geïnstalleerd, iPod software opnieuw op m’n Mac gezet, iTunes idem: nada!

Ik belde Apple op maandag, woensdag kwam de courier het ding halen. Vrijdagmiddag had ik een nieuwe (en die doet het alweer enige tijd vlekkeloos:-).

Jays, colpolyp, (wadr) het kan dus wel