vastloper bij importeren

Als ik 6 - 7 CD's heb geïmporteerd loopt mijn computer vast en moet ik opnieuw opstarten om verder te kunnen gaan. Wie heeft dit probleem ook en weet een oplossing? Ik heb iTunes 4.6 en Pentium 4 Windows PC met nog voldoende ruimte op harddisk.

Zou natuurlijk niet moeten, maar doe je zelf een lol een schaf een Mac aan

PS mooi he zo’n iPod met clickwheel

Ik heb natuurlijk geen verstand van windoos maar het lijkt er op dat er tijdelijkebestanden de pan uitlopen en dat het systeem daar geen raad mee weet, maar misschien weet iemand anders hier meer over. Bij een herstart worden die tijdelijke bestanden dan weer gewist.

Succes

Windh00$ XP neem ik aan? Als het inderdaad met dat geheugen temaken heeft, moet je eens kijken hoe groot jouw virtueel geheugen is in windhoos. Rechtermuisknop op deze computer>eigenschappen en bij het tab geavanceerd bij de prestaties op instellingen klikken. Daar weer op tabblad geavanceerd klikken en daar zie je instellingen over virtueel geheugen. Kijk eens wat er gebeurt als je dat verhoogt..

moet je wel opletten dat je het niet hoger zet dan de pc aankan dan loopt ie nog sneller vast

Het is heel raar, hij loopt vast bij bep. nrs. b.v. bij een CD van Tracy Chapman, loopt ie steevast vast op nr. 7 (she's got her ticket). Ook als ik hem net opgestart heb en alleen dat nummer wil importeren.

Weet niet of dit kan bij Windows, maar als je het nummer van de CD naar de je harde schijf sleept, en dan toevoegd aan iTunes, loopt de boel dan ook vast?

Helaas, dat kan nou weer net niet bij Windows.

[quote:4fa60ac966=“wjgmspeedy”]Weet niet of dit kan bij Windows, maar als je het nummer van de CD naar de je harde schijf sleept, en dan toevoegd aan iTunes, loopt de boel dan ook vast?[/quote:4fa60ac966]