Vastloper - explorer

??? In 9.22 met Explorer gebeurd het vaak dat alles bevriest is hier wat aan te doen de Mac is van een collega het is een 233 mhz en 6mb video en 4gig en 96 mb geheugen.

JJmac

Als allereerste zal ik proberen de cache en voorkeuren te verwijderen die opgeslagen worden in de map voorkeuren in de systeemmap. En daarna IE opnieuw starten.

Welke versie wordt er gebruikt van IE? De bijgeleverde versie? Anders zou je op www.mactopia.com de nieuwste (engelstalige) versie, 5.1.6. moeten downloaden. Als je deze hebt binnengehaald kan je het beste alle voorkeuren verwijderen die met IE te maken hebben en deze IE installeren en starten.

Wanneer crashed hij? Op specifieke sites? Spontaan?

Probeer het werkgeheugen van Explorer groter te maken (door Apple+i op het programma te doen).

Adriaan

Dit overkomt mij ook regelmatig JJmac met IE in combi met 9.2.2, maar heb zojuist IE 5.1.6 gedownload en gekoppeld aan de al gegeven tips kan ik er aan toevoegen dat je na installeren hiervan even Norton er op los moet laten, waarna deze nieuwe versie nog beter schijnt te gedijen dan die voor MacOS 10!

Succes,

andrez.

:)

Bedankt voor de tips, (ja Adriaan het loopt spontaan vast)

JJmac