Vastlopers na itunes update 4.9.

Ben ik de enige die hier last van heeft?

Ik heb om de haverklap vastlopers in diverse programma’s en helamaal in itunes na de update.
Ik kan mijn ipod niet eens bijwerken of hij blijft alweer hangen, ik wordt er echt strontziek van!

Dit is echt gebeurt na de 4.9 update.

Als ik mijn Itunes geforceerd wil stoppen lukt dit ook niet, en ik zal echt een restart moeten doen om hem weer te openen.

Iemand tips?

Hm ja da's typisch... Ik heb nergens last van :?

Heb ook nergens last van met de combinatie 10.4.1 en iTunes 4.9...

hier ook 10.4.1 ook geen probleem (zelfs niet toen ik 10.3.9 had)

Ook geen problemen,

misschien prefrences weggooien (bestand com.apple.iTunes.plist uit home>bibiotheek>prefrences wegooien)

of permissie’s herstellen (open ‘schijfhulpprogramma’ in de map ‘hulpprogramma’s’ die je weer vind in de map ‘programma’s’ en klik dan op ‘herstel bevoegdheden’)

Hier WEL dezelfde problemen. iTunes wil soms niet starten of afsluiten. Inderdaad is er een keiharde restart van de Mac nodig om iTunes weg te krijgen, want zelfs een Force Quit wil 'm niet afsluiten. Heb er nog geen oplossing voor gevonden, maar je bent dus in ieder geval niet de enige met het probleem. Ook duurt het bijna 5 minuten voordat iTunes is opgestart (als 'ie al start). Heel naar.

Ik heb precies dezelfde problemen. Om mijn Imac G4 constant vastlopers van zowel Itunes als mijn ipod. Op de computer van mijn vriend (Mini Mac) geen probleem. Dus denk je ligt aan de computer en niet aan de Ipod. Andere Ipod van een vriend op mijn computer. Geen probleem. Alleen dus de combinatie van mijn computer met mijn Ipod geeft problemen. Echt elke keer. Het lijkt of hij na een bepaalde tijd van bijwerken vastloopt. Zowel de computer als de Ipod. Zowel op de Firewire kabel als de USB. Trek ik de stekker uit de Ipod, dan herstelt die zich meestal vanzelf. Soms reset nodig. Mijn computer alles al geprobeerd: Itunes opnieuw geinstalleerd, alle voorkeuren weggegooid tot aan einde raad hele systeem er opnieuw opgezet. Baat allemaal niets. Wie heeft er nog suggesties. Overigen bij de leverancier (de mac winkel op de Prins Hendrkkade) drie kwartier met mijn Ipod aan het stoeien geweest, en daar geen enkel probleem.

Ook ik heb hier last van. Ik heb wel een windows computer... Met 4.9 kan ik bij de minste beweging het risico lopen dat ie vastloopt en ik op een bruuske manier het programma moet doen uitschakelen. Zeer vervelend is dat! En het kan op elk moment gebeuren, bij het aanklikken van een liedje, het wijzigen van de voorkeuren, aanpassen van song-info,... noem maar op. Volledig verwijderen en opnieuw installeren heeft niet gewerkt...

Ja oke dat is dan ook op een windows

Ik was alleen na het installeren van Itunes al mijn muziek kwijt dus dat valt mee!

[quote:51333cbf4e="Timo.Sublimo"]Ook ik heb hier last van. Ik heb wel een windows computer... Met 4.9 kan ik bij de minste beweging het risico lopen dat ie vastloopt en ik op een bruuske manier het programma moet doen uitschakelen. Zeer vervelend is dat! En het kan op elk moment gebeuren, bij het aanklikken van een liedje, het wijzigen van de voorkeuren, aanpassen van song-info,... noem maar op. Volledig verwijderen en opnieuw installeren heeft niet gewerkt...[/quote:51333cbf4e]

En ook ik, heb het probleem. Ik gebruik ook dat schijt Windows en wordt het dus helemaal ‘‘beu’’… Ik heb dus mijn iPod helemaal terug naar een oude update moeten zetten zodat hij hem toch nog bij kon werken…