veilig oversturen van creditcard informatie

beste allemaal..

het volgende behoeft een korte inleiding…

ik heb een maxtor HD van net een jaar oud die kuren heeft.
Via de maxtor site heb ik me opgegeven voor het “standaard” replacement programma, echter voortschrijdend inzicht leert me dat ik liever het “advanced” replacement programma wil gebruiken (je krijgt dan eerst een nieuwe drive opgestuurd). Voor het advanced replacement programma heeft maxtor je creditcard nummer nodig.

indien je gebruik maakt van het maxtor replacement programma (standard of advanced) krijg je een zgn 90 dagen geldig RMA nummer. Het replacement type kan niet via de website verandert worden, dus ik heb niet de mogelijkheid om secure, via de website, m’n creditcrd nummer te geven. Nu zoek ik dus een manier om via mail, beveiligt het credit card nummer te geven.

Een idee…

met een proggie een tekst bestand (of 3, het nummer opdelen ) met een code te versleutelen en apart, via verschillende adressen de versleutelde bestanden opsturen.

is er zo’n proggie?

of een ander idee?

thx

obi

Waarom stuur je je credit card nummer niet op via een gewone ouderwetse fax ? [url=http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/menuitem.88f60604def69348bb92c96191346068/?channelpath=/en_us/About%20Maxtor/Contact%20Us/Sales/Europe,%20Middle%20East%20and%20Africa]Hier[/url] vind je de faxnummers.

idd das geen slecht idee..

helemaal niet aan gedacht… :stuck_out_tongue:

thx

obi