Venster 'always on top' weergeven

Hoe kun je een venster (bijvoorbeeld de RealPlayer of geminimaliseerde iTunes) instellen dat die altijd als bovenste venster wordt weergegeven? Ik wil graag blijven browsen, terwijl ik met een schuin oog naar bijvoorbeeld het NOS-journaal kijk. Of berekeningen doen met de calculator en de uitkomsten in Word invoeren.

[quote:c88c0edacf="Gans"]Hoe kun je een venster (bijvoorbeeld de RealPlayer of geminimaliseerde iTunes) instellen dat die altijd als bovenste venster wordt weergegeven? Ik wil graag blijven browsen, terwijl ik met een schuin oog naar bijvoorbeeld het NOS-journaal kijk. Of berekeningen doen met de calculator en de uitkomsten in Word invoeren.[/quote:c88c0edacf] iTunes: Druk op groene knopje en voila Calculator, bereken en dan = en dan zonder te hoeven selecteren :apple: -C en vervolgens in Word :apple: -V

maar ze blijven dus niet 'on top'.

Voor zover ik weet gaat dat niet in OSX. Sommige programma’s hebben deze functie ingebouwd (zoals Widgets). Maar er is voor zover ik weet nog geen functie in het OS die dat met alle programma’s kan doen.

Klopt, de programmeur bepaalt of een applicatie "always on top" mag zijn. Dat kan je dus helaas niet zelf. :(