venster minimaliseren. hoe te "maximaliseren"?

in de meest apps kan je het venster met :apple: +m in het dock laten verdwijnen. weet iemand de toetsencombinatie om het weer terug te laten komen?

volgens mij is die er niet, wand als je meerdere vensters hebd geminimaliseerd, dan kan je macje niet weten welke je terug wil hebben.

Onder panther: F9, F10, F11 ?

F9: alle open vensters naast elkaar
F10: actieve vensters naast elkaar
F11; alle vensters weg en andersom;

niet hetzelfde, maar wellicht bruikbaar.

Het probleem ligt, denk ik in het feit dat geen van de vensters in de dock actief zijn. Als je er doorheen zou kunnen scrollen (zoals bijvoorbeeld, in Panther, met Appel - tab door de programma's) zou je ook een venster kunnen selecteren om te maximaliseren. Totdat dat er is, is het enige dat ik kan bedenken het aanklikken in de dock...

Een kleine toevoeging hierop kom ik net tegen in een Frans Macblaadje: Door de optie-klikken in een van de geminimaliseerde vensters in de dock, maximaliseren alle andere vensters van dat programma. Jammer genoeg werkt dit alleen maar in Cocoa pogramma's en alleen maar met vensters van het programma waar je op dat moment in zit. Helaas werkt dit dus niet in de Finder. Ik heb het net zelf getest met Preview en Safari en daar werkt het idd.

Beter iets dan niets, toch? :expressionless: