Venters wisselen in Safari

misschien is het een hele stomme vraag maar hoe kan ik van venster verwisselen met safari? Als alternatief heb ik maar de tabbladen functie ingeschakeld maar ik ben toch wel benieuwd. Op google kon ik het echt niet vinden.

EDIT: Topictitel aangepast aan de inhoud van de vraag.Sypie

Met F11, of bedoel dit niet?

Met de apple toets + de ( ` ~ ) toets.

Je kunt tussen verschillende vensters van hetzelfde programma wisselen met :apple:+~. Dat is volgens mij een standaard OSX combinatie.

weer wat geleerd, nu maar hopen dat ik het onthoud!

[quote:e8c09a8b9b="glitch"]Je kunt tussen verschillende vensters van hetzelfde programma wisselen met :apple:+~. Dat is volgens mij een standaard OSX combinatie.[/quote:e8c09a8b9b] Aanvulling:

~ = [shift] + ` (accent grave)

:apple: +` is de ene kant op bladeren, :apple: + ~ is de andere kant op bladeren in de vensters van één programma.

Het gaat er om dat de TS het onthoudt.

En door je tabbladen blader je met :apple: 1 , :apple: 2 , etc...

Edit: Pardon, da’s in Firefox :slight_smile:

Wat dacht je van [command] + < ?

[quote:eac1918372="Brent146"]Wat dacht je van [command] + < ?[/quote:eac1918372] Ik meende me al te herinneren dat 't in Safari een combinatie van :apple: en de pijltjestoetsen was. Maar bij mijn Safari doet die niks....

:apple: + tab? zo doe ik het altijd toch(ofwel versta ik de vraag verkeerd)

[quote:fbd50d89c7="tommy666"]:apple: + tab? zo doe ik het altijd toch(ofwel versta ik de vraag verkeerd)[/quote:fbd50d89c7] dat is wisselen tussen programma's ;) je zat in de buurt

[quote:0f0fbd4f7c="nillio"][quote:0f0fbd4f7c="Brent146"]Wat dacht je van [command] + < ?[/quote:0f0fbd4f7c] Ik meende me al te herinneren dat 't in Safari een combinatie van :apple: en de pijltjestoetsen was. Maar bij mijn Safari doet die niks....[/quote:0f0fbd4f7c]Dat werkt altijd bij mij?