hoi Ik ben bezig met het veranderen van provider (van wanadoo naar hetnet) Nu is het mogelijk om de instellingen automatisch teveranderen maar dat werkt niet met een apple geloof ik Bij het hand matig omzetten van de instellingen hebben ze het over een "internet-configuratie-assistent Maar die kan ik nergens vinden Kan iemand effe voordoen hoe ik daar kom?
Beste Superduck , heb je een nieuw modem gekregen? zo ja wil je ons dan uit de doeken doen "welk" modem dat is en hoe je precies verbonden bent met je modem ? Zo als je je vraag nu stelt kan er niemand wat mee.
Als je bij je Systeemvoorkeuren voor 'Netwerk' kiest, en in dat venster op 'Help' klikt, kun je in het volgende venster voor 'Assistent' kiezen. Je komt dan in de Netwerk Configuratie Assistent. Hiermee kun je een verbinding met het internet maken.
Succes.
waarom kiezen toch zoveel mensen voor een provider waar je niet of moeilijk kunt inloggen? :?
[quote:0d05470fbf="calexico"]Als je bij je Systeemvoorkeuren voor 'Netwerk' kiest, en in dat venster op 'Help' klikt, kun je in het volgende venster voor 'Assistent' kiezen. Je komt dan in de Netwerk Configuratie Assistent. Hiermee kun je een verbinding met het internet maken.
Succes.[/quote:0d05470fbf]
Dit zocht ik bedankt
[quote:49962e2e6b="trabant"]waarom kiezen toch zoveel mensen voor een provider waar je niet of moeilijk kunt inloggen? :?[/quote:49962e2e6b]
Misschien omdat die goedkoop zijn :lol:
[quote:4a6d23857f="jeroenimo"]Beste Superduck , heb je een nieuw modem gekregen? zo ja wil je ons dan uit de doeken doen "welk" modem dat is en hoe je precies verbonden bent met je modem ? Zo als je je vraag nu stelt kan er niemand wat mee.[/quote:4a6d23857f]
Modem is het probleem niet ,dat blijft hetzelfde
[quote:f37afc4f9c="jeroenimo"]Beste Superduck , heb je een nieuw modem gekregen? zo ja wil je ons dan uit de doeken doen "welk" modem dat is en hoe je precies verbonden bent met je modem ? Zo als je je vraag nu stelt kan er niemand wat mee.[/quote:f37afc4f9c]NU weten we nog steeds niks van je hele setup superduck
Leg je situatie uit , welk modem heb je en hoe ben je er mee verbonden (hint: draadloos of met met kabeltjes)
Jammer dat als mensen iets niet snappen alleen een soort vage vraag stellen en dan hopen op een brilliant antwoord .
[quote:f3a0ef4797="jeroenimo"][quote:f3a0ef4797="jeroenimo"]Beste Superduck , heb je een nieuw modem gekregen? zo ja wil je ons dan uit de doeken doen "welk" modem dat is en hoe je precies verbonden bent met je modem ? Zo als je je vraag nu stelt kan er niemand wat mee.[/quote:f3a0ef4797]NU weten we nog steeds niks van je hele setup superduck
Leg je situatie uit , welk modem heb je en hoe ben je er mee verbonden (hint: draadloos of met met kabeltjes)
Jammer dat als mensen iets niet snappen alleen een soort vage vraag stellen en dan hopen op een brilliant antwoord .[/quote:f3a0ef4797]
Het gaat niet over het modem maar over hoe ik in het menu kan komen om de instellingen te veranderen en die vraag is al een paar berichtjes naar boven beantwoord
Allemaal nog bedankt