Verbergen

1. Ik heb bij Tiger > Systeemvoorkeuren > Accounts > Inloggen Skype Suitcase en Mail staan, en verbergen aangevinkt. Toch moet ik iedere keer zelf de programma's verbergen! Hoe kan dat?

1. Het volgende staat hier ook bij: iTunesHelper + N067U_Buttonmanager + N124U Buttonmanager
    Hebben jullie dit er ook staan?

Reactie op 2: iTuneshelper staat er wel bij, die kom ik veel vaker tegen. verder heb ik iCalScheduler en Microsoft AU Daemon. De iCalschedular weet ik wat ie doen (me waarschuwen ook als iCal uit staat). Wat doen de anderen? Brr Micorsoft?

Dus bij mij in totaal 3 dingen.

Helaas kan ik je met vraag 1 niet verder helpen…

Edit:

iTuneshelper zoekt naar aangesloten iPods en zorgt dat iTunes sneller opstart. Microsoft AU Daemon is automatic update van Micrsoft (kan ik dus uitzetten, denk ik)

[edit 2] Als het goed is is die button manager verbonden aan een Canon scanner? zou dat kunnen?[/edit 2]

Ja dat klopt ik heb een Canon scanner maar gebruik de buttons op de scanner nooit! Kan ik die dan verwijderen?

@Jelliebellie: Microsoft AU Daemon is de autoupdate manager van je office. Als je niet wil dat die op de achtergrond opgestart wordt moet je dat in de preferences aangeven... zo vaak wordt office nou ook weer niet geupdate...

@bjorngra: die buttonmanagers zijn voor je canon scanner…

Klopt, heb auto update inderdaad net uitgezet, nergens voor nodig.

Nouja, je kunt de buttonmanagers eerst eens uitzetten in je activity monitor, en dan kijken of je nog kunt scannen zoals jij wil. Als dat zo is kun je ze uit je opstart rijtje gooien lijkt me...

Klopt, die buttonmanagers kan je eruit gooien als je de buttons niet gebruikt. Heb ik al jaren eruit.

Maar toch blijft het supervaag dat je al sinds 10.0 veel dingen zelf moet verbergen. Is bij mij ook. Vroeger altijd met Mail. Ik heb het idee dat de volgorde ook uitmaakt.