verbinding met adsl

Ik heb weer een nieuw probleem met de internetverbinding.

Ik heb mijn 2e schijf geschoond, Jacguar verwijderd en Panther geinstalleerd.

Heb vervolgens mijn prog internetverbinding letterlijk van mijn andere schijf overgenomen.
Ook de netwerkgegevens zijn letterlijk hetzelfde.
Toch krijg ik bij het oproepen van de verbinding (vanaf die 2e schijf) de melding dat de instelling gecontroleerd moet worden en geeft ie geen verbinding.

Euronet al gebeld en die weet ook niet wat er is…

Als ik van allebei de schijven het prog internetverbinding open en ik ga uit van schijf 1 en open de verbinding dan gaan beide tellers lopen en is er verbinding. Als ik hetzelfde doe met de 2e schijf als opstartschijf geeft ie weer geen verbinding…
Kan dus geen software update draaien op mijn 2e schijf…

Wie weet raad???

Heeft niemand een idee??

Is er dan niemand die met 2 schijven via adsl kan internetten???

Geeuw :moe: Zoals ik eruit opmaak staan jouw gegevens voor de internet verbinding op de 2e schijf en het systeem ook?, meestal staat het systeem en programma's die van vitaal belang zijn op de 1e schijf omdat die als master fungeert en zo is ingesteld. de 1e schijf(master) met systeem en vitale prg. zoals Safari en mail staan daar bij mij op, als je dus internet opstart vanaf je 2e schijf (niet master) zou je problemen kunnen verwachten, mijn advies is zet alle systeem bestanden met de nodige prg.op de master schijf dan moet of zou het goed moeten komen. Zoniet maak mij dan maar wakker zzz