verbindings problemen

Ik heb een probleem met mijn internet verbinding op mijn Imac G4 kan ik bepaalde internet sites niet bekijken bijvoorbeeld www.ati.com. Maar op mijn ouwe imac G3 kan ik alle sites die ik wil bekijken. Weet iemand soms wat er met mijn G4 aan de hand kan zijn al vast bedankt. :evil: :cry: :oops:

Zit hier buiten op mijn terras (lang leve AirPort!) en ik kan www.ati.com. zonder probleem bekijken op mijn PowerBook G4. Welke versie van Safari heb je of gebruik je een andere browser? Welke browser gebruik je op je oude iMac?

Op mijn G4 gebruik ik Safari 1.2.2 en op mijn G3 Explore

Met Safari 1.2.2 zou dit inderdaad geen probleem mogen zijn. Heb je op je G4 al andere browsers geprobeerd? Mozilla of Explorer? Als je daarmee de site kunt zien, weet je dat het probleem bij Safari ligt. :(

:cry:

Heb Explore geprobeert maar ook hiermee krijg ik geen verbinding met ATI.

heb je de dns servers gedefineerd bij je netwerk verbindingen? als je dat niet gedaan hebt kan je deze problemen krijgen.

daan.

ja ik heb de dns servers gedefineerd.

Zou het gewoon moeten doen op je G4. Heb je wel alle plugin's geĆÆnstalleerd? Bijv. Flash, Shockwave e.d?

:D :D :D :D :D :D :D

Hij doet het weer.

Gewoon opnieuw Mac OS X geinstalleerd de fout zat in versie 10.3.4 onder 10.3 doet als het weer .
Nou wacht ik maar op Tiger maar 10.3.4 installeer ik niet meer.

Goed zo! Ik was van plan om deze avond OS X 10.3.4 te installeren, maar zal daar toch nog even met wachten, op deze forums ook trouwens gelezen dat er problemen waren met ventilaroren die bleven draaien na de update.