VERBODEN?

Gechte photoshoppers,

Ik heb vanmorgen een foto bewerkt en klaar gemaakt voor printen?
nou wil ik hem opslaan en later op cd branden.

Maar tot mijn stomme verbazing zeg photoshop, dat ik onvoldoende rechten heb om opteslaan.

Hoe kan ik dit euvel oplossen?

[quote:5eacec4329="Bjos"]Gechte photoshoppers,

Ik heb vanmorgen een foto bewerkt en klaar gemaakt voor printen?
nou wil ik hem opslaan en later op cd branden.

Maar tot mijn stomme verbazing zeg photoshop, dat ik onvoldoende rechten heb om opteslaan.

Hoe kan ik dit euvel oplossen?[/quote:5eacec4329]

is het een trial of demo versie?

Het kan zijn dat je de foto een alleen lezen recht heeft. Heb je al geprobeert om hem onder een andere naam op te slaan?

ff permissies herstellen en het zou goed moeten gaan

Onder een andere naam opslaan of in een andere folder proberen, zou moeten volstaan.

Of even alles kopieren in een nieuw document.

succes ermee!

Kijk even met Apple-I of er ergens iets op slot staat bij bevoegdheven.

plakken naar een nieuw document is een goede oplossing.

zorg aub voor een duidelijke topictitel: VERBODEN is nu niet echt duidelijk… :slight_smile:

Het is allemaal Origineel ik werk al 3 jaar op dit programma en is officieel geregistreerd.

het is gewoon een foto die uit mijn camera komt .

ik heb hem al onder 3 andere namen opgeslagen, maar dat maakt ook helemaal niets uit.

Open in photoshop Selecteer en copieer en plak in een nieuw bestand. Sla m dan op

Is misschien niet de officiele manier maar t lukt wel.
Kun je later eens goed uitvinden waarom t niet werkt en kun je nu gewoon verder.

probeer eens om alles te knippen en te plakken in een nieuw document... als dat niet werkt weet ik het ook niet meer!

[edit] iemand met hetzelfde idee! :smiley:

2 zelfs :P

[quote:f690acba97="Rutger1981"]ff permissies herstellen en het zou goed moeten gaan[/quote:f690acba97]

ik herhaal

Geachte Photoshoppers,

Het probleem is opgelost!!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Mag IK jullie bedanken voor de snelle reacties.

er was er een die gelijk had en dat was [color=orange:3ed4250d3a]QriZ24[/color:3ed4250d3a]

Ik snap ook niet hoe die map op alleen lezen kwam, maar ja weer wat geleerd.

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie!

mooi dat het opgelost is !

mooie avatar;
RINGDINGDINGDINGBOAAAAAAAAAAAWHEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!