Verborgen bestand mp3 speler zichtbaar maken?

Ik heb een Packard Bell audiodream mp3 speler, die op zich probleemloos met mijn iMac G5 communiceert. Maar als ik bestanden delete, op de speler zelf OF via de Mac, blijven die op de speler staan want ik zie geen geheugenruimte ontstaan. Als ik de speler aansluit op mijn oude Windows 98 PC, zie ik in de explorer een " trash" mapje waarin de weggegooide bestanden zitten. Met die computer kan ik ze weggooien en onstaat er weer ruimte. Iemand een idee hoe ik dit mapje ook zichtbaar (en dus verwijderbaar) kan krijgen op de Mac? Op de speler zelf is dit ook nergens te zien. Het is de bedoeling dat de pc er uiteindelijk helemaal uitgaat, maar als ik de bestanden op mijn speler niet kan wissen zonder dat ding, zie ik dat somber in... En nee, een iPod wil ik (nog) niet!

Prullenbak legen op je mac na het verwijderen. Ik heb daar ook last van gehad met een memorystick waar geen ruimte op ontstond na het verwijderen van bestanden.

Prullebak legen dan zeker terwijl de mp3 speler nog aangekoppeld is?

Inderdaad, en dat geldt ook voor usb memory sticks zoals ik aan den lijve heb ondervonden.

Bedankt, de eerstvolgende keer ga ik het zo proberen.