Verdwenen entourage

Om de een of ander voor mij onverklaarbare reden ben ik de instellingen van Entourage kwijt; OS vraagt om een nieuw installatie - inclusief de reeds uirgevoerde update - met als gevolg dat ik mijn mailtjes, acounts ed kwijt ben. In outlook was zo iets als een archiefmap om eventueel zoek geraakte mailtjes terug te halen. Heeft entourrage ook zo iets en heeft iemand enig idee hoe het kan dat entourage spontaan is verdwenen?

Dani :apple:

Hoe entourage is verdwenen weet je zelf waarschijnlijk het best. "Vanzelf" verdwijnt er natuurlijk helemaal niets op geen enkel platform. Je mail en alle adressen etc. staan normaal gesproken in de map Documents in je Home Directory, in de map Microsoft User Data . . .

Probleem opgelost, had de map documents versleept waardoor entourage de weg kwijt raakte. Map weer terggezet en terug zijn mijn mailtjes. Hiervoor zou nou een herstelpunt à la windows best handig zijn.

Dani :apple:

[quote:19b21daded="Danim"] Hiervoor zou nou een herstelpunt à la windows best handig zijn.

Dani :apple:[/quote:19b21daded]

Gewoon met je handen van de mappen die het systeem aanmaakt afblijven is nog veel eenvoudiger dan een Windowsherstelpunt. :smiley: