Vergrendelen ontgrendelen ipad pro 9.7 inch

Bij het gebruik van een “echte” hoes op de ipad vergrendeld de ipad bij het sluiten van de hoes. Ik heb hier nu de ipad pro 9.7 inch. In de menu structuur mist de optie vergrendel/ontgrendel. Is dit een foutje opmdit apparaat of is apple vergeten deze functie in te bouwen in de pro serie.

U hebt geen juiste hoes.
Er is wel degelijk de mogelijkheid om de iPad te vergrendelen bij het sluiten van de hoes. Toch op mijn toestel en dat zal van een ander niet anders zijn denk ik.( iPad Pro 9.7", 32GB 4G. )

Goed om te zien dat de ipad wel de functie heeft. Ik heb echter de originele hoes van apple voor de ipad air, ipad air 2 en de originele cover voor de oudere types ipad geprobeerd. Met die zaken geen vergrendeling. Zit ik dan ondanks de perfecte pasvorm vast aan weer een nieuwe hoes?

Is de optie vergrendelen standaard zichtbaar op pas na gebruik van de eerste keer van een werkende hoes.

Jan

Sorry, nu weet ik het ook niet meer.
Ik heb een “goedkope” hoes en ik dacht dat het bij mij niet werkte omwille van die hoes. (enige model wat ik vond welke 90° gedraaid kan worden, om de tablet in portretvorm te plaatsen.