verhuiskaart maken (programma zoekende)

Ik zoek een makkelijk programma waarmee ik makkelijk een ansichtkaart kan maken, bijvoorbeeld een verhuiskaart.

Het gaat er meer om dat ik 2 foto’s (foto van mijn oude huis, en die van mij vriendin) er op kan zetten en een foto eronder met pijlen ernaar toe.

Ik denk wel dat jullie mijn idee wel begrijpen.

Jaja, ik ga het huis eindelijk uit :D. Voor het eerst samenwonen 8)

Hoop dat iemand me kan helpen

Adobe Indesign :)

[quote:e6b1273f10="Birelissimo"]Adobe Indesign :)[/quote:e6b1273f10]

Beetje ala Photoshop of wat makkelijker??

Mail! Heb ik ook eens gedaan. Je kiest gewoon een leuk thema, en als je klaar bent print je naar PDF.

[quote:df9f055007="Bor"]Mail! Heb ik ook eens gedaan. Je kiest gewoon een leuk thema, en als je klaar bent print je naar PDF.[/quote:df9f055007]

Serieus?? haha Nooit aangedacht :stuck_out_tongue:

Simpel doch doeltreffend!

En verder: op de TNT website kun je een eigen kaart maken en deze dan fysiek laten bezorgen door de post!

http://www.tntpost.nl/voorthuis/online-winkel/verhuiskaarten-maken/index.aspx

[quote:9f2e6ce7e6="Bor"]Simpel doch doeltreffend![/quote:9f2e6ce7e6]

:smiley: was toch meer de bedoeling om een kaart te maken en dan te laten drukken bij de drukkerij 8)

Wat dacht je van Pages? En dan een afdruk in pdf? succes

[quote:2d282a510a="Fester"]Wat dacht je van Pages? En dan een afdruk in pdf? succes[/quote:2d282a510a]

Juist, dit zocht ik. Kaartje maken en toch lekker makkelijk:D

Bedankt he!!

In iPhoto kan het ook min of meer, dan zijn het meer ansichtkaarten. :)

Ik werk idd het meest in Pages voor dit soort dingen. Bij de templates zitten een heleboel leuke dingen waar je alleen je foto's maar in hoeft te slepen. Ideaal.

Veel plezier met samenwonen!!!

Als je het bij de drukker wilt laten afdrukken, kan je beter Indesign nemen. Werkt een beetje zoals photoshop. Wanneer je ontwerp klaar is, en exporten naar PDF op 'press quality'. De drukker weet daar wel raad mee :wink:

[quote:b6394a0f9e="Birelissimo"]Als je het bij de drukker wilt laten afdrukken, kan je beter Indesign nemen. Werkt een beetje zoals photoshop. Wanneer je ontwerp klaar is, en exporten naar PDF op 'press quality'. De drukker weet daar wel raad mee :wink:[/quote:b6394a0f9e]

Kom, we gaan een verhuiskaartje maken.
Moeten we wel eerst even Indesign aanschaffen, 1343 euro.
Kopen we de de zitbank wel een jaartje later…

[quote:760991c092="nookie"][quote:760991c092="Birelissimo"]Als je het bij de drukker wilt laten afdrukken, kan je beter Indesign nemen. Werkt een beetje zoals photoshop. Wanneer je ontwerp klaar is, en exporten naar PDF op 'press quality'. De drukker weet daar wel raad mee :wink:[/quote:760991c092]

Kom, we gaan een verhuiskaartje maken.
Moeten we wel eerst even Indesign aanschaffen, 1343 euro.
Kopen we de de zitbank wel een jaartje later…[/quote:760991c092]

Dat word dan idd een duurt kaartje.

Mochten jullie nog meer programma’s weten, laat het maar even weten.