verhuizen

Hallo, ik woon op Aruba en ik heb in Nederland een ipod mini van 6 gb. gekocht. Nu zitten al mijn liedjes op Itunes en daarvan zet ik ze dus weer gewoon op mijn ipod. Dat gaat allemaal goed, alleen ga ik binnenkort verhuizen en vraag ik me af wat er dan met al mijn liedjes gebeurt. Ik zal itunes daar opnieuw moeten installeren op een andere pc, mijn liedjes blijven dan alleen nog maar op de ipod. Via Itunes zelf, kan ik alleen maar zien wat er op de ipod staat, maar niet veranderen. Als ik dat wil doen moet ik dat via library doen, en dan update songs on ipod. Als ik hem dus installeer zit er niks op en zodra ik er dan ook maar 1 liedje bij wil doen zullen al mijn liedjes verloren gaan. Weet iemand een manier hoe ze er toch op blijven? Of hoe ik liedjes van de Ipod naar een pc kan brengen? Bedankt

Kijk even op iPodlounge. Volgens mij zijn er tig van dat soort progjes en scripts

http://www.ipodlounge.com/index.php/ipod-software/

versiontracker.com => ipod to itunes

zijn veel programmma’s voor

He Gerror DO NOT FUCK WITH THE JESUS MAN!

You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I’ll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes ‘click.’

er zijn hier een hele hoop programmaatjes voor. ik zou van te voren even eentje testen om te zien of deze correct werkt. toen ik het een keer probeerde nam hij enkele nummers niet mee terug (geen ramp hoor.. 3 nummers op een totaal van 2500 ofzo).

en je zou eventueel ook je muziek op cd/dvd kunnen branden en dat dan gewoon weer door iTunes kunnen laten importeren op je nieuwe computer en dan je iPod weer syncen en koppelen aan de nieuwe computer en ‘nieuwe’ bibliotheek.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.