Verificatie sms van Instagram komt niet binnen.

Ik kom al 3 dagen niet op mijn account. Echt alles al geprobeerd voor mijn gevoel. Maar ik blijf steeds steken op de 2 staps verificatie sms met 6 cijferige code. Die komt dus niet binnen via sms. Ook heb ik herstel codes geprobeerd. Verschillende manieren ingelogd. Andere telefoons en laptops gebruikt. Allemaal tevergeefs.

Inloggen met mail en wachtwoord gaat goed trouwens.

Ik was benieuwd of iemand dit probleem herkent ?

Kun je nog wel normaal SMS-en ontvangen? Geen simhack door iemand gedaan?

<p class="cite">computer space op 23 november 2020 om 11:20</p> Kun je nog wel normaal SMS-en ontvangen? Geen simhack door iemand gedaan?
Ik ontvang nog gewoon andere smsjes dus dat kan het niet zijn.

Hoi! Ik zit op dit moment met hetzelfde probleem. Per mail komt het wel binnen, maar er blijft maar gevraagd worden naar de code die per sms verstuurd zou moeten worden en die dus niet aankomt. Mag ik vragen hoe u het probleem heeft opgelost?

Zelfde probleem. Een oplossing gevonden?

Ik heb nu het zelfde probleem, alleen kan heb ik geen optie om te kiezen tussen mail of sms, ik kan alleen een sms code gestuurd krijgen, die ik dus niet ontvang. Iemand die hier al een oplossing voor weet te vinden?

Ik heb ook hetzelfde probleem en ben benieuwd of iemand de oplossing heeft

Hoi. Wat voor mij de oplossing was is om een telefoonnummer te gebruiken die niet gekoppeld was aan een Facebook, instagram of wat dan ook

Oh wat fijn, ik ga het gelijk proberen

hoi hoi, hoe heb je dit opgelost? Ik heb exact hetzelfde probleem

Heeft het geholpen?