Verkeerde "Album-art" op m'n iPod Video

Nou,.. een tijdje gezocht in de voorgaande topics, maar ik kan niet echt een vergelijkbaar probleem met het mijne vinden (Bang als ik ben om forum-ruimte te misbruiken) :sealed:

Ik vindt het erg OK om CD hoesjes op m’n iPod te zien terwijl ik luister. Nu beginnen er echter steeds vaker verkeerde hoesjes te verschijnen bij de verkeerde artiest.

Coldplay album-art bij Audioslave nummer etc,… In iTunes gaat alles goed, alleen op de iPod niet

Uiteraard geprobeerd te resetten, nieuwe firmware enzo, maar probleem gaat niet over. Herkent iemand het probleem, is er iets aan te doen, moet ik Apple gaan lastig vallen, of wordt het gewoon een kwestie van alles eraf en er opnieuw opzetten?

Any suggestions are welcome

Alles eraf en opnieuw opzetten werkt meestal wel in dit soort gevallen. Als je al je muziek gewoon in iTunes hebt staan is het ook niet zo heel veel moeite. Het beste kan je dan eerst met de nieuwste iPod updater je iPod herstellen. En vervolgens de lege iPod weer vanuit iTunes laten vullen.

Ik had het zelfde op mn Nano. En ik heb een keer alles er opnieuw op moeten zetten en ik heb er nu geen last meer van.