Verkeerde Google agenda verwijderd, via TM te herstellen?

Hallo, ik zag een ouder topic over ditzelfde.
Ik heb een oude google agenda weggegooid, maar daar stond toch nog informatie in die ik nodig heb,.

Weet iemand of dit bv via Time Machine terug te halen is?
Ik heb de hele calender app teruggezet maar die crasht onmiddelijk, omdat dat ook een ouder OS is.

Ook in /Bibliotheek kan ik geen /Calendar bestand vinden mom terug te zetten, mogelijk vanwege Mountain Lion.

Iemand een tip?

Bedankt,
Jan

De app hoef je niet terug te zetten, want daar worden geen gegevens bewaard natuurlijk….
Je voorkeurenbestand com.apple.iCal.plist kan je vinden als je in het Findermenu gaat naar Ga, terwijl je de alttoets ingedrukt houdt. Je ziet dan Bibliotheek in dat rijtje. Daar klik je op en ga vervolgens naar Preferences, waar je dit bestandje (en eventueel nog meer van iCal) terug vindt.

Heb je die Google kalender verwijderd in Agenda of op de site van Google? In het laatste geval is hij weg. In het eerste kan je de agenda opnieuw koppelen in Agenda en de gebeurtenissen die je wilt behouden overzetten naar de juiste agenda.

Bedankt, Hansi2124 en Tarun,

Het heeft helaas niet gewerkt, want de google agenda is verwijderd, dus niet vanaf de mac.
Bovendien heb ik TM backups vanaf augustus want toen kreeg ik mijn rBMP binnen. Ik hoopte dat e.e.a. nog gered had kunnen worden.

Volgende keer beter.

Bedankt, en een prettig uiteinde.

Bedankt. Van hetzelfde!