Verkleuren van het display

Hoi,

Gisteren een iPod photo 20 gig gekocht :smiley: . Ben er blij mee. Maar vanmiddag zie ik opeens dat het display verkleurd is :frowning: . Als de verlichting uit is zie je het heel duidelijk: er zit vanuit het midden een verkleuring die zeg maar de kleuren van de regenboog heeft en als een vlek naar buiten “straalt”.

Vind dit erg irritant en eigenlijk mag dat toch niet :? ? Display is wel prima te lezen maar toch!
Als de verlichting aan is zie je er niks van.

groeten,

dxhunter

Heeft die van mij ook. Vriend van mij kwam laats na het aanschaffen van een 40Gb iPod in paniek naar me toe met de vraag of ik ook zo'n "olievlek " in mijn beeldscherm had... Had ik ook, zonder dat ik me er ooit echt aan gestoord heb. Maar inderdaad, netjes is anders.

heb ik ook 'last' van, vele mensen, zoek maar eens op het forum...

[quote:c4764bf42a="huinkroese"]Heeft die van mij ook. Vriend van mij kwam laats na het aanschaffen van een 40Gb iPod in paniek naar me toe met de vraag of ik ook zo'n "olievlek " in mijn beeldscherm had... Had ik ook, zonder dat ik me er ooit echt aan gestoord heb. Maar inderdaad, netjes is anders.[/quote:c4764bf42a]

Hi,

bedankt voor je reactie. Maar het gekke is dat ik eigenlijk wel zeker weet dat dit gisteren er nog niet zat. Toen ik hem gisteren kocht heb ik hem 5 uur lang opgeladen en keek ik regelmatig naar het display :stuck_out_tongue: en toen zat het er nog niet :o

dxhunter

heb ik ook al es gepost hier, maar niet echt veel respons op gekregen :|

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=634945&highlight=#634945

Oké, ik denk idd dat het wat met het warm worden van de iPod te maken heeft. Vind het wel gek dat een apparaat van dik 300 euro (de 20 gig dus) hier last van heeft!

Maar ja ook de iPod heeft zo zijn zwakke punten.

bedankt voor je reactie ‘:lol:’

dxhunter

Mijn photo 60 gig heeft er ook last van. Vind het ook spijtig voor een apparaat van dik 450 euro... :( Nog een recent topic hierover trouwens: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=64796

Ja dat heb ik ook zins gisteren trouwens. Ik schrok mij te pletter toen ik mijn iPod wou aanzetten en ik dat verkleurde scherm zag !!!

Het schijnt te maken te hebben met de afstand tussen de verschiillende lagen doorzichtig plastic. Een vriend van mij dacht er last van te hebben sinds hij een keer wat warm was geworden tijdens bestandsoverdracht met USB 1. Hij heeft hem op laten halen en kreeg toen een replacement. Die had het ook, maar was wel krasvrij.