donderdag verkocht ik mijn iMac 600 mhz dalmatian aan een man van luik, hij heeft 3 kwartier zitten foefelen en draaien rond de iMac maar uiteindelijk nam hij hem toch ( hij klaagde wel wat omdat die handgreep in doorzichtig plastiek wat geel was en dat stoorde hem wat) ik was zeker dat de iMac perfect in orde was.( of is???) donderdagavond om 22.45 belde hij mij terug en vertelde me dat het beeldbuis wat geluid maakte en dat iets met de verversing op het scherm met 75hertz ofzo niet meer in orde was en dat de letters bijna onleesbaar zijn en dat het scherm naar 60-65hertz terugkeerd en dat de iMac maar 200 uren meer zal kunnen werken en dat ik hem dus bedrogen heb [color=red:9eff5ace79]maar:[/color:9eff5ace79]
[color=blue:9eff5ace79]1. dat is toch zo met elk crt scherm??? dat hij wat geluid maakt bij het aansteken van de computer of televisie?[/color:9eff5ace79]
[color=blue:9eff5ace79]
2. volgens mij zijn de letters perfect leesbaar, ik weet dus echt niet wat hij zevert.
- zou ik nu die iMac moeten terugnemen van hem? of doe ik het niet? want hij heeft trouwens de computer geopend![/color:9eff5ace79]
[color=blue:9eff5ace79]4. hoe kan hij in godsnaam weten dat die iMac maar 200 uren meer heeft te leven??? ik heb nooit niets gemerkt van al die problemen behalve dat het scherm wat geluid maakt bij het opstarten[/color:9eff5ace79]
dank u