Verloren bestanden terug halen ?

Er liep hier nog niet zolang geleden een draadje om verloren bestanden terug te halen, daar was een klein programmatje voor dat erg goed werk deed. Vraag is: WAT IS DE NAAM dat ook al weer en waar te vinden ??

THANKS

:finderoud:

Data Rescue X,bedoel je. http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/1133

8)

Thanks

Kan je met Data Rescue X voor osX ook bestanden terug vinden die met os9 zijn gemaakt ??

Denk het wel als die bestanden gewoon in 1 van je users mappen zaten. Ben het echter niet heel zeker daar ik het nog maar 1 keer nodig heb gehad,om een partitie met muziek die gecrached was zoveel mogelijk bestanden er weer uit te halen.

ok ik zie het wel. Is het normaal dat er ongeveer 3300 min. nodig zijn om een hd van 160 GB te scannen ??

Thanks

hey ik was diegene die het flikte men firewire externe hd te deleten, per ongeluk dat wel maar ongelooflijk stom.

progje heeft ALLE 55Gb aan bestanden kunnen terugvinden, het scannen echter van die 55Gb nam bij mij zo’n kleine drie uur in beslag!

veel succes

[quote:25f631939a="servir frais"]hey ik was diegene die het flikte men firewire externe hd te deleten, per ongeluk dat wel maar ongelooflijk stom.[/quote:25f631939a] Dat je zoiets één keer hier meldt is al moedig, maar twee keer begint een beetje op opscheppen te lijken... :mrgreen:

je kunt niet geloven hoe gelukkig ik ben dat dit programma bestaat, krijg verdikke nog steeds kippevel van de gedachte aan die dag ....