Vernieuwde Site ....

Ik heb al een keer gevraagd jullie mening te geven ... mijn test site heb ik nu op zijn goede plek gezet ...

Neem eens een kijkje als je wilt …

MacMuseum

He, leuke site zeg, jeeetje, beetje overdonderd door die rekken met macjes... :) Geweldig!

[quote:b92cdf1cef="Anubiz"]He, leuke site zeg, jeeetje, beetje overdonderd door die rekken met macjes... :) Geweldig![/quote:b92cdf1cef]

Dank voor je snelle reactie … :slight_smile:

He Pasav, ziet er inderdaad heel erg leuk uit. Vooral die collectie. Die van mij is echt zo groot nog niet. Maar ook het ontwerp, ziet er ook erg leuk uit.

Waar is de collectie en kunnen er bezoekers ff neuzen...?

Oeveel geef je voor een Personal Laserwriter 300? rond de 11 jaar oud ... werkt nog, + infoboekje + software. heeft 11 jaar dienst geleverd aan Performa 630 CD, die ik ook wel verkoop :P . Over de computer ben ik nog nie zeker, maar de printer wek, ... inclusief laserpratroon (toner).

Jelle

Op m'n werk moet ik met Windows werken en daar krijg ik constant foutmeldingen als ik de site bezoek......

Ik heb ook nog een monitor ... "Macintosh Color Display" , 13 inch . 11 jaar oud, 11 kg., met boekske ... in werkende staat ...

mmmmm, typfoutje, Bij printers

[quote:efe9ca52ff]
Persanal LaserWriter SC
Oktober 1990
Laser
SCSI Aanluiting
[/quote:efe9ca52ff]
moet dat geen Personal zijn?

[quote:599a4e5b15="Jello"]mmmmm, typfoutje, Bij printers

[quote:599a4e5b15]
Persanal LaserWriter SC
Oktober 1990
Laser
SCSI Aanluiting
[/quote:599a4e5b15]
moet dat geen Personal zijn?[/quote:599a4e5b15]
en wanneer ga je zelf eens nederlands schrijven?

@pasav krijg bij die webstats een popup voor inloggen, lijkt me niet de bedoeling of wel?
verder een leuke kijk in iemands passie voor apple.

daan.

[quote:e0b5488c48="Jello"]Oeveel geef je voor een Personal Laserwriter 300? rond de 11 jaar oud ... werkt nog, + infoboekje + software. heeft 11 jaar dienst geleverd aan Performa 630 CD, die ik ook wel verkoop :P . Over de computer ben ik nog nie zeker, maar de printer wek, ... inclusief laserpratroon (toner).

Jelle[/quote:e0b5488c48]

Sorry … ik heb het stand punt … Als je de spullen kan verkopen ga je gang … als je hem echt weg gooit … Ben ik wel geintereseerd …
Als ik dit niet doe dan wordt dit een hele dure hobby … :wink:

Ziet er erg goed uit! Een mooie collectie op een mooie webpagina!

[quote:92364b33f5="Pasav"]Dank voor je snelle reactie .... :)[/quote:92364b33f5]

Haha, dat zag ik nu pas… was inderdaad aan de snelle kant! Vergat ik er nog bij te zeggen dat de site er op zichzelf ook erg mooi uitziet… en op een Apple doet ie het prima, dus ik ben dik tevreden! Ook wel eens leuk als een site het niet op een PC doet toch? Mocht ik nog eens iets voor nix van de vuilstort kunnen redden, dan weet ik je te vinden

:smiley:

Even zeiken hoor :) 8)

[quote:e9ba5e1a0d]1 x Apple II
6 x Classic Model
7 x Macintosh II Serie
4 x Macintosh LC Serie
8 x Macintosh Performa Serie
18 x Power Macintosh Serie
1 x Macintosh Centris Serie
3 X Workgroup Server Serie
3 x Macintosh PowerBook Serie

Totaal van 53 Mac’s[/quote:e9ba5e1a0d]

Als ik deze aantallen optel, kom ik op 51. EN: de apple II is geen Mac, dus kom ik eigenlijk maar op 50 uit. 8)

Maarre…wel een coole collectie zeg. Het enige collecters-item wat ik hier nog heb staan is een classic II.

Heb je deze site niet toevallig met rapidweaver gemaakt?

Leuk hoor, ik vind alleen de metal-look iets teveel van het goede. Met een beetje scherm krijg je namelijk aan beide kanten hele grote vlakken 'metaal' te zien en dat is niet mooi.

[quote:aff1a832eb="ParadoX"]Heb je deze site niet toevallig met rapidweaver gemaakt?[/quote:aff1a832eb]

Yep …

[quote:d0955ecbc9="Shark-o"]Even zeiken hoor :) 8)

[quote:d0955ecbc9]1 x Apple II
6 x Classic Model
7 x Macintosh II Serie
4 x Macintosh LC Serie
8 x Macintosh Performa Serie
18 x Power Macintosh Serie
1 x Macintosh Centris Serie
3 X Workgroup Server Serie
3 x Macintosh PowerBook Serie

Totaal van 53 Mac’s[/quote:d0955ecbc9]

Als ik deze aantallen optel, kom ik op 51. EN: de apple II is geen Mac, dus kom ik eigenlijk maar op 50 uit. 8)

Maarre…wel een coole collectie zeg. Het enige collecters-item wat ik hier nog heb staan is een classic II.[/quote:d0955ecbc9]

Mag hoor, zal de lijst eens nalopen … Met jou telling : 51 Apple’s … :stuck_out_tongue:

En een Classic II heb ik nog niet … :stuck_out_tongue:

[quote:e10c819497="Gijs"]Leuk hoor, ik vind alleen de metal-look iets teveel van het goede. Met een beetje scherm krijg je namelijk aan beide kanten hele grote vlakken 'metaal' te zien en dat is niet mooi.[/quote:e10c819497]

zit te denken hem een vaste grote te geven dan ben je dat probleem ok kwijt … Moet alleen weer ff spitten hoe je dat ook al weer doet …

[quote:0ea0d0e30a="Pasav"]En een Classic II heb ik nog niet ... :P[/quote:0ea0d0e30a]

Mmmmm, de mijne staat hier eigenlijk een beetje in de weg en te verstoffen, dus…