Verschil 30Gb & 80GB

Ik heb een 30 GB maar heb deze week eens een 80 GB in hande gehad. Deze heeft wel een totaal andere software. Zoals zoeken gaat veel makkelijker. Is er een mogelijkheid om de zelfde software op men 30 GB?

Fre

Nee ... :| Had jij anders nog z'n nieuwe versie gekocht?

Degene met Bono en Gorillaz op de doos is de "oude" De nieuwe heeft Jack Sparrow van Pirates of the Caribbean -> met de nieuwe zoekfunctie !

en die nieuwe zoekfunctie kunje niet op de 30 gb hebben? Want mijne 30 Gb is net 2 weken oud.

Fre

Nee, die kan je niet op de 'oude' 30GB plaatsen, jammer maar helaas....

Heb je de laatste iPod Updater al gedraaid?

[quote:5f10d95a08="Fre"]en die nieuwe zoekfunctie kunje niet op de 30 gb hebben? Want mijne 30 Gb is net 2 weken oud. Fre[/quote:5f10d95a08] Hmm je zou wel eens bij een lokale Apple Store je verhaal kunnen doen. Misschien met geld bijleggen kan je een 80GB versie krijgen maar dat betweifel ik flink! Je zult wel een nieuwe generatie 30GB iPod kunnen vragen/eisen.

[quote:3e6789c5f3="Fre"]en die nieuwe zoekfunctie kunje niet op de 30 gb hebben? Want mijne 30 Gb is net 2 weken oud.

Fre[/quote:3e6789c5f3]

Jij hebt een ’ oude’ iPod Video gekocht (iPod 5G), deze was zeker in de aanbieding? De nieuwe, ook wel iPod Video 5.5G genoemd, heeft die zoekfunctie wel. iTunes herkent welke iPod je hebt, en weet zo welke software op je iPod moet staan. Die zoekfunctie kan dus niet op jouw iPod.

Het blijft kleinzerig van Apple dat ze zo iets idioots kleins niet voor oudere iPods uitbrengen... :x

[quote:3204ea12ec="PietjePuk"]Het blijft kleinzerig van Apple dat ze zo iets idioots kleins niet voor oudere iPods uitbrengen... :x[/quote:3204ea12ec] Ho ho ho er zijn ook verbeteringen aan de duur van de batterij als je een film kijkt. En je scherm is een stuk scherper. En er zouden wel meer nieuwe features inzitten.

Tuurlijk maar ik bedoel maar, oudere iPods kunnen die functie aan. Zelfs de iPod photo nog. Het zijn mss een paar regels extra code om dat ook mogelijk te maken voor oudere iPods. Een zoekfunctie zou erg handig zijn om mn 60Gb photo die bomvol staat met duizenden artiesten (gelukkig allemaal mooi gerangschikt). Maar ik ga geen nieuwe kopen voor die functie hoor. :?

[quote:d39a341e9a="Sentitel"][quote:d39a341e9a="Fre"]en die nieuwe zoekfunctie kunje niet op de 30 gb hebben? Want mijne 30 Gb is net 2 weken oud.

Fre[/quote:d39a341e9a]

Jij hebt een ’ oude’ iPod Video gekocht (iPod 5G), deze was zeker in de aanbieding? De nieuwe, ook wel iPod Video 5.5G genoemd, heeft die zoekfunctie wel. iTunes herkent welke iPod je hebt, en weet zo welke software op je iPod moet staan. Die zoekfunctie kan dus niet op jouw iPod.[/quote:d39a341e9a]

Pfff da’s wel int zak gezet! Aanbieding? Kheb €279 betaald dus grote aanbieding is dat niet é :frowning:

Fre

Maar je bent er dus zeker van dat je een 5.0G hebt en geen 5.5G? Waar heb je hem trouwens gekocht?

Zeker neen, maar kheb niet die makkelijke zoekfunctie dus ik vrees dak een 5.0 G heb. Ik heb hem bij Vandenborre gekocht.

Fre

Wat houd die zoekfunctie precies in? Hoe werkt die?

Ik heb een " oude" G5, en op een of andere manier kwam ik laatst ergens terecht waar ik makkelijk kon scroller per letter. Ik weet alleen niet welke toetsencombinatie hiervoor nodig was.

[quote:c784da725c="Dreejt"]Wat houd die zoekfunctie precies in? Hoe werkt die?

Ik heb een " oude" G5, en op een of andere manier kwam ik laatst ergens terecht waar ik makkelijk kon scroller per letter. Ik weet alleen niet welke toetsencombinatie hiervoor nodig was.[/quote:c784da725c]

Dat scrollen wordt geactiveerd als je harder draait aan het clickwheel.

Bij het zoeken kun je echt letters intikken en als je dan op done klikt krijg je een lijst met artiesten/albums/nummers met dat woord in de naam.

[quote:c784da725c=“Fre”]Zeker neen, maar kheb niet die makkelijke zoekfunctie dus ik vrees dak een 5.0 G heb. Ik heb hem bij Vandenborre gekocht.

Fre[/quote:c784da725c]

Wat is je serienummer of modelnummer (begint met M en eindigd op LL/A, waarbij LL voor de taalversie staat)? Als het modelnummer MA002LL/A (wit) of MA146LL/A (zwart) is, heb je de oude iPod die in oktober 2005 is geïntroduceerd.

Mijn Part No. is : MA146NF/A...

Fre

[quote:0ed0e33d41=“Koen.”][quote:0ed0e33d41=“Dreejt”]Wat houd die zoekfunctie precies in? Hoe werkt die?

Ik heb een " oude" G5, en op een of andere manier kwam ik laatst ergens terecht waar ik makkelijk kon scroller per letter. Ik weet alleen niet welke toetsencombinatie hiervoor nodig was.[/quote:0ed0e33d41]

Dat scrollen wordt geactiveerd als je harder draait aan het clickwheel.

Bij het zoeken kun je echt letters intikken en als je dan op done klikt krijg je een lijst met artiesten/albums/nummers met dat woord in de naam.

[quote:0ed0e33d41=“Fre”]Zeker neen, maar kheb niet die makkelijke zoekfunctie dus ik vrees dak een 5.0 G heb. Ik heb hem bij Vandenborre gekocht.

Fre[/quote:0ed0e33d41]

Wat is je serienummer of modelnummer (begint met M en eindigd op LL/A, waarbij LL voor de taalversie staat)? Als het modelnummer MA002LL/A (wit) of MA146LL/A (zwart) is, heb je de oude iPod die in oktober 2005 is geïntroduceerd.[/quote:0ed0e33d41]

[quote:139f4515f7="Fre"]Mijn Part No. is : MA146NF/A...

Fre[/quote:139f4515f7]
Helaas dus. Was ook wel te merken aan de lage prijs.

dus geen update naar de andere software mogelijk?

Fre

[quote:d88468d125="Fre"]dus geen update naar de andere software mogelijk?

Fre[/quote:d88468d125]
Apple heeft dit - om logische redenen - niet mogelijk gemaakt.