Verschil Shazam Encore en RED

Dag. Even een kort vraagje: zit er verschil tussen Shazam Encore en Shazam (RED)?

Aangezien ze beide 4 euro zijn.

Bvd,

lucas

Bij de RED versie gaat een stuk of geheel het bedrag naar het wereld aids fonds.

Meer info op http://www.joinred.com/

Snap ik. Maar zijn de prestaties hetzelfde? ik wilde namelijk encore kopen maar als ik ook een deel aan het goed doel kan geven doeik dat natuurlijk! Maar alleen als hij precies hetzelfde kan.

Gelezen op de website van Shazam:

[i:e12908e6fa]SHAZAM (PRODUCT) RED™ has the same enhanced feature set, slick design and user interface as Shazam Encore. This includes unlimited tagging, music recommendations and access to music charts, as well as a dedicated tab that links to the (RED)™ webpage featuring updates on (RED) products and events that help fight AIDS in Africa. (SHAZAM)RED takes you on a great music journey, and helps make a positive difference to millions of lives.[/i:e12908e6fa]

Ik heb de Shazam (RED) gekocht. Ik vind het het goed initiatief. Als er een (RED) iPhone was had ik die gekocht. Ik had de gratis versie van Shazam en de belangrijkste verschil is dat de betaalde versie een stuk sneller is. Ook vind ik de interface wat mooier. Dus als je een goed doel wil steunen dat koop je de (RED) versie.

Bedankt!