verschillen in .Mac account

Hoi! Ik ben .Mac 60 dagen aan het uitproberen. Het bevalt me best en nu overweeg ik om het in een definitief abo om te zetten. Maar wat ik nergens kan vinden is wat nu het verschil is tussen: .Mac Membership voor € 99.00 1GB Combined .Mac Mail & iDisk Storage Upgrade voor € 49.95

Een aardig prijsverschil, mat nou het het .Mac Membership voor die € 50 extra, meer heeft te bieden tov die 1GB Combined kan ik nergens terugvinden. Of is die laatste slechts een Upgrade op die eerste…

Iemand enig idee of hier ervaring mee?

als je die 1gb combined neemt, dan betaal je dus 99+49,95 want inderdaad, het is een upgrade. Totaal heb je dan 2 gig tot beschikking.

Goh... bedankt voor de vlotte reactie. Al-met-al vind ik het dan wel stevig aan de prijs. Want dat komt elk jaar weer terug...

[quote:2a26397dbb="Paul en Tess"]Goh... bedankt voor de vlotte reactie. Al-met-al vind ik het dan wel stevig aan de prijs. Want dat komt elk jaar weer terug...[/quote:2a26397dbb]

Dat is het idd, maar ik vind het wel de moeite waard. Je krijgt al met al er een hoop voor terug ook aan extra’tjes …
Ik zou als ik jou was even wachten tot volgende week, na de keynote, misschien dat er nog functie bijkomen die het helaam de moeite waard maken …