Verschillen tussen oude en nieuwe imac

Wat zijn de grootste verschillen tussen de oude en de nieuwe imac?

het scherm (de schermkwaliteit) en de snelheid natuurlijk

de kleur

Hoe oud mag de oude zijn? Het grootste verschil met de voorlaatste is denk ik toch de materiaalkeuze (wit kunststof t.o.v. aluminium). Verder heeft de nieuwste een glanzend scherm en een ander toetsenbord. Uiteraard zijn verder de cpu-snelheid en de grafische kaart opgevoerd. Er is ook een FW800-poort bijgekomen.

FW800 op de 'nieuwe' iMac.

De Witte:

17, 20 en 24 inch beeldscherm.
Geen glanzende toplaag voor het scherm.
Mindere snelheid.

De nieuwe alumium:

Aluminium en glas (op het scherm)
20 en 24 inch.
Speedbump…

Wat wil je nog horen?

[quote:d4bfc0280c="proud"]De Witte:

17 en 20 inch beeldscherm.[/quote:d4bfc0280c]De witte was er ook al in 24-inch hoor.

Goh wat zou het verschil tussen een oud model en een nieuwe model zijn .. ik denk dat de nieuwe nieuwer is . En je meer waar voor je geld hebt . Maar dat is altijd met vernieuwing.

Zoals genoemd : Nieuwere CPU , Videokaart , grotere harde schijf . En Santa Rosa chipset. Dat allemaal in een aluminium en dunner jasje en tada daar is de nieuwe iMac.

De nieuwe kan volgens mij ook meer RAM aan. En met grotere harde schrijven leverbaar, maar die kun je ook in de witte in laten bouwen.

Het valt dus allemaal wel mee 8)

Ik werk prima met een G4, en de iMac (intell) gebruik ik eigelijk niet echt, is puur als reserve.

:finderoud:

[quote:21465c0ded="dejongonline"]Wat zijn de grootste verschillen tussen de oude en de nieuwe imac?[/quote:21465c0ded] Zoek de verschillen

[img:21465c0ded]http://www.apple-history.com/images/models/imac.gif[/img:21465c0ded]

[img:21465c0ded]http://www.apple-history.com/images/models/imac_07_both.jpg[/img:21465c0ded]

[quote:4bcd87f4d3="1984"][quote:4bcd87f4d3="dejongonline"]Wat zijn de grootste verschillen tussen de oude en de nieuwe imac?[/quote:4bcd87f4d3] Zoek de verschillen

[/quote:4bcd87f4d3]

:slight_smile:

[quote:e5d0755975="1984"][quote:e5d0755975="dejongonline"]Wat zijn de grootste verschillen tussen de oude en de nieuwe imac?[/quote:e5d0755975] Zoek de verschillen [/quote:e5d0755975]

De nieuwe heeft geen keyboard en geen muis? Verder zie ik weinig verschil :innocent:

En de 'laatste witte' iMac 24" heeft ook FW 800, is iets dikker dan zijn opvolger, die uiterlijk meer 'kleur' heeft naast een kleine snelheidsverbetering... maar dit alles kunt u nalezen op de diverse sites als www.everymac.com - plezier! :P

De nieuwe ziet er gewoon nieuwer uit! ;) M'n buurman heeft de vorige iMac, 24" en die vind de mijne veel mooier.

“Dan ziet de witte er maar plastic uit!”, aldus mijn buurman.