Verschillende Gebruikers-accounts

Hoi, Ik had een vraagje. Kan je onder Macosx 10.4 ook verschillende Gebruikers-account´s maken en beveilige met een wachtwoord zoals in Windows ?

[b:7ef60653fc]Systeemvoorkeuren[/b:7ef60653fc], onder het kopje '[b:7ef60653fc]Systeem[/b:7ef60653fc]' voor '[b:7ef60653fc]Accounts[/b:7ef60653fc]' kiezen, linksonderin op het plusteken (+) klikken en alle gewenste informatie invoeren over je nieuwe account.

Succes!

iJet, bedankt voor de moeite van uitleg; maar niet nodig want Ashwin heeft geen Mac...

Dus het antwoord is: JA!

Oh! Okay, nou dan weet je het voor zodra je een Mac hebt!

iJet toch bedankt hoor. Ik vond je antwoord goed hoor.

[quote:6cbfee5f06="Oppie"]iJet, bedankt voor de moeite van uitleg; maar niet nodig want Ashwin heeft geen Mac...

Dus het antwoord is: JA![/quote:6cbfee5f06]

hahaha,… het blijft leuk he oppie :evil:

[quote:25c53c441e="Matt-le-Boss"][quote:25c53c441e="Oppie"]iJet, bedankt voor de moeite van uitleg; maar niet nodig want Ashwin heeft geen Mac...

Dus het antwoord is: JA![/quote:25c53c441e]

hahaha,… het blijft leuk he oppie :evil:[/quote:25c53c441e]

Wat bedoel je daar nu weer mee ?

naja, het komt er dus opneer dat het kan: hetzelfde idee als in windows, alleen zijn je mapen nu wel beveiligd: andere gebruikers kunnen er niet zomaar inkomen, zodat het ook nog zin heeft... :P

(de snelle grbuikersoverschakeling is zooo mooi :stuck_out_tongue: )

[quote:55c271eba7="martijnm6001"]naja, het komt er dus opneer dat het kan: hetzelfde idee als in windows, alleen zijn je mapen nu wel beveiligd: andere gebruikers kunnen er niet zomaar inkomen, zodat het ook nog zin heeft... :P [/quote:55c271eba7]

kan bij windows ook hoor… moet je alleen een vakje aanvinken…

ik weet het, alleen is het niet standaard, en jij hebt het gevonden en ik ook, maar de meeste mensen vinden het niet :wink: en het is niet logisch dat het standaard niet is beveiligd...

(ik vind zoiezo dat alles in MacOsX veel makkelijker te vinden is dan onder windows)

ja,.. dat idee had ik ook al ja.. ik zat er bij HTR in arnhem wat mee te spelen... het spreekt allemaal wat meer voor zich.. ik vond het wel een beetje traag... en ik denk dat ik er ook een tweeknopsmuis met scrollwiel bij zou kopen,...

traag? welke computer bij de HTR dan? (euke winkel he)

als de tweede account nog niet is geladen duurt dat idd wel eventjes, maar het gaat eigenlijk sneller dan onder windows…

[quote:c10564419f="martijnm6001"]traag? welke computer bij de HTR dan? (euke winkel he)[/quote:c10564419f]

was een imac,… maar ik bedoel niet dat het gewoon sloom is en dat het lang moet laden enzo… maar meer dat je alles wat langzamer moet doen, de muis ging niet zo hard enzo en die venstertjes die omkeren en floepen en weet ik veel wat… maar daar zal je wel aan wennen… ik ga wel een mac kopen,… dat zeker

ahhahahahahahaha

:smiley: :smiley: :smiley:

volgens mij maakt het niet uit met welk onderwerp er tegenwoordig begonnen wordt, uiteindelijk wordt het een osx versus xp draad

Ja vindt ik ook. Het was niet echt mijn bedoeling toen ik die draadje begon.