Verschillende sounds/geluidjes toevoegen aan een iWebsite

Ik heb op een of andere site iets ontdekt dat ik graag wil hebben voor mijn eigen site die ik aan het ontwikkelen ben met behulp van Apple iWeb.. Het gaat namelijk om 3 dingen:

1)Het geluid dat je hoort als je met je cursor/pijltje over de button/sublink heen beweegt
2)Het geluid dat je hoort als je de button/sublink klikt
3)De muziek die je hoort op de home pagina en ook kan uitschakelen wanneer je dat wilt

Deze 3 dingen wil ik graag op mijn eigen iWeb site hebben…
Hiervoor:
Ten eerste heb ik een programma nodig waarmee ik het geluid kan opnemen vanaf de website in Safari…
Ten tweede heb ik voor alle 3 de punten die ik heb opgenoemd aanwijzingen nodig van hoe ik dat moet doen in iWeb…

alvast bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
:cry:

Nou is het niet zo netjes om zomaar dingen over te nemen maar als je de link even plaats kan iemand wellicht zien of het makkelijker kan dan het geluid op te moeten nemen. Je kan natuurlijk de eigenaar van de site ook gewoon even vragen..

hier zouden normaal programmaatje voor moeten bestaan, of je kan via ambachtelijke wijze een sual male mini-jack kabeltje van je box-uitgang naar je micro ingang doen en dan opnemen en de in en uit punten goed zetten met quicktime (pro?)

het geluid opnemen is gelukt met programma genaamd AudioHijack het zijn overigens .mov geluidsfragmenten nu het volgende>>>

Hoe doe je deze 3 dingen in Apple iWeb???
1)Het geluid dat je hoort als je met je cursor/pijltje over de button/sublink heen beweegt
2)Het geluid dat je hoort als je de button/sublink klikt
3)De muziek die je hoort op de home pagina en ook kan uitschakelen wanneer je dat wilt

kan dit uberhaupt in iWeb?

1) kan niet 2) kan niet 3) is mogelijk, maar dan is het MP3 muziekje en is Quicktime vereist

jammer :( misschien in iWeb 2.0 :lol:

Of in HTML 15.6 (die er dus zeer waarschijnlijk nooit komt) Moest je echt niet zonder kunnen: flash, maar de 'effectjes' die je wilt maken lijken mij zo nutteloos dat ze niets toevoegen aan een site. Ik bijvoorbeeld haat site's die ongevraagd geluid maken, en als je het niet kan afzetten klik ik ze onverbiddelijk weg.