Verschillende woorden selecteren??!

Mijn vriendin zegt net dat je met windows (word ofzo) meerdere woorden tegelijk kan selecteren die niet achter elkaar staan maar in verschillende zinnen bijvoorbeeld. Kan dat op de mac ook? Mijn lukt t namelijk niet!

Als je de command knop gedrukt heb kun je verschillende woorden selecteren die niet achter elkaar staan.

Helaas kan dat hier niet op het forum! :(

Maar wel in Pages of textedit.

[quote:132a9e3cd0="Mcgérard"]Maar wel in Pages of textedit.[/quote:132a9e3cd0] En in Word natuurlijk!

en in mail.app?

Mij lukt het niet!

bij mij nu wel in teksteditor enzo. maar mail.app nog steeds niet! dat is ook stom zeg!!!!!!!!!!!

[quote:10681e349d="Mcgérard"]Als je de command knop gedrukt heb kun je verschillende woorden selecteren die niet achter elkaar staan.[/quote:10681e349d] Niet in Teksteditor — daarin wordt de muiscursor een kruisje als je [command] ingedrukt houdt, zodat je een rechthoekig blok tekst kunt selecteren. Het werkt wel in Pages.

[quote:772180d6b0="Jakko Westerbeke"][quote:772180d6b0="Mcgérard"]Als je de command knop gedrukt heb kun je verschillende woorden selecteren die niet achter elkaar staan.[/quote:772180d6b0] Niet in Teksteditor — daarin wordt de muiscursor een kruisje als je [command] ingedrukt houdt, zodat je een rechthoekig blok tekst kunt selecteren. Het werkt wel in Pages.[/quote:772180d6b0]

nee niet als je appeltje inhoud maar alt!

Ja, je hebt gelijk — foutje van mij, ik zat niet goed op te letten welke toets ik ingedrukt hield :?