Versie 6.1 QuarkXpress laat letters lelijk/rafelig zien.

Klopt, is niet de schuld van Adobe, Extensis levert geen plugin voor Photoshop mee. :sealed:

fontagent zou het wel moeten kunnen, ook voor photoshop. Ik heb net de demo gedownload en wil hem deze week eens testen. Ik werk nu met suitcase valt tegen als je ATM gewend bent.

Suitcase in OS9 werkt perfect, auto-activation, vastlopers stuk minder. Maar Suitcase in OSX is waardeloos... Ik kan niet eens Suitcase afsluiten zonder dat fonts deactiveert worden. En auto-actived werkt niet meer. Net als Quark 6 tov quark 4. Ik heb ook te maken met rafelige letters. Dat zou niet mogen, na al die jaren OS9!

Hoe bevalt fontagent, Frans?

ik heb de installer van fontagent nog steeds staan, ik weet niet of het voor problemen kan zorgen als ik het samen met suitcase installeer. Maar daar kom ik dan vanzelf achter :D

Quark onder OS X is gewoon regelrecht een ramp, 2 stappen terug in de tijd. Laten we met z'n allen bidden voor versie 7. Of nee wacht versie 8 ;-).

Helaas is bij OS 9 blijven geen optie.

[quote:9a9447a4ca="frans de reijdt"]ik heb de installer van fontagent nog steeds staan, ik weet niet of het voor problemen kan zorgen als ik het samen met suitcase installeer. Maar daar kom ik dan vanzelf achter :D[/quote:9a9447a4ca]

Nee, je kunt de fonts in FAP uit zetten en de autoactivation plugins wegzetten / weggooien en daarna Suitcase weer gaan gebruiken. FAP heeft wel een progamma in de achtergrond draaien. Als je er helemaal vanaf wilt moet je die onderdelen ook weghalen (zie documentatie) In classic staat ook een extensie voor FAP in de extensiemap. Die moet je zeker even de-activeren.