Vertaling widget langzaam

Ik heb op het forum zitten zoeken maar niets gevonden.

Ik erger mezelf al een hele tijd aan het vertaal widget van
apple zelf. Het ziet er perfect uit genoeg talen maar wat
is hij langzaam. Ik moet zeker 30 sec wachten voordat hij
wat vertaald.

Remon... wat is hier in hemelsnaam de toegevoegde waarde van een poll?

Geen idee maar ben toch benieuwd

Edit: je hebt het dan toch zwart op wit :wink:

Die widget is altijd al erg traag geweest. Persoonlijk vind ik dat zelfs logisch. Ik vind dat zelf helemaal niet erg. Ik vind hem zelfs een luxe! Ik open dashboard, typ iets in, sluit dashboard en klik dashboard enkele seconden later weer aan en mijn vertaling staat er. Ik snap echt niet dat je daarover kan klagen (of zelfs een topic kanopenen).

Tuurlijk mag je daarover klagen, waarom niet? (Ik kan wel ergere dingen verzinnen om over te klagen, natuurlijk.)

Als je snel iets wil vertalen moet je natuurlijk niet te lang wachten op het vertaalprogramma, en aan het resultaat van de poll zijn er meerde mensen die niet tevreden zijn over de widget. ik vind ook niet dat je te hoge eisen kan stellen aan een widget omdat het geen echte programma's zijn.

Ik gebruik de widget inmiddels niet meer... naar safari gaan gaat tig keer zo snel.. enne widgets waren toch om kleine dingen 'snel' uit te voeren :P ?

Ik vind die Widget ook vreselijk traaaaaaaaaaaaaaag. Ben maar weer naar Sherlock geswitched.

gr

AppleMies

[quote:29639df86f="ijsbanaan"]Als je snel iets wil vertalen moet je natuurlijk niet te lang wachten op het vertaalprogramma, en aan het resultaat van de poll zijn er meerde mensen die niet tevreden zijn over de widget. ik vind ook niet dat je te hoge eisen kan stellen aan een widget omdat het geen echte programma's zijn.[/quote:29639df86f]

mjaj zo’n poll is toch … euh ‘onlogisch’. Dat is zoals vragen ‘of mensen graag 1000euro extra willen’. 't Zou me verbazen mocht iemand nee zeggen. Iedereen zou graag hebben dat die widget iets sneller loopt. Fuck it, ik zou graag hebben dat alles sneller loopt, te beginnen bij Word en Dreamweaver. Helaas. :slight_smile:

Het gekke is ook dat die standaardwidget niet naar alle talen vertaald; van het Duits naar het Nederlands bijvoorbeeld...

Om te beginnen vind ik de optie die jij gebruikt echt onlogisch. Je wilt iets vertalen en wat je doet is gewoon 30 sec wachten? Ik snap niet dat je dat handig vind maar goed.

Ik heb geprobeerd om iets te vertalen op de site waar
ook de widget zijn informatie vandaan moet halen.
Systransoft op die site kan je ook teksten vertalen en daar gaat
het veel sneller dan met die hele widget.

Als de widget gaat vertalen wanneer je op een knop drukt dan
moet het vertalen net zo snel gaan als op de site het geval is.
Verhalen als de server is overbelast is onzin van vanaf de website
gaat het ook snel.

NE-ENG en ENG-NL gebruik ik dagelijks en moet zeggen dat ik het een ideaal ding vind. Heb binnen enkele seconden een vertaling. F11 voor het dashbord en woord typen... antwoord. Voordat ik op een website ben, de juiste, de taal had ingesteld... dan ben ik allang weer terug waar ik de vertaling nodig had.

Vind het icoontje om te switchen ook ideaal. :smiley:

Vind de kwaliteit ook goed en z’n woordenschat heel redelijk!

Dus bij jou werkt hij wel snel en vertaald hij het in enkele seconden?

Soms is ie snel, soms is ie TRAAG.

What he said!

Niet alleen traag, maar ook nog eens een bedroevend kleine woordenschat. Hij vertaalt alleen de 1e 2500 woorden van een taal.

Het lijkt me ook niet moeilijk dat het soms toch wel traag gaat en dat hun servers overbelast zijn. Er zit nergens een button in die widget waarmee je de vertaling aanvraagt. Het ding wil dus constant de ingegeven woorden vertalen ook al gebruik je hem uren/dagen niet... :roll: