Verticaal uitlijnen van table in body

Hoe kan ik een TAble verticaal uitlijnen op een body dat hij in het midden komt te staan? dus dat de table bijvoorbeeld 450px hoog is en 100% breed. en dan moet ie dus boven en onder de table evenveel ruimte hebben.

Table in table doet dat.

Buitenste table alles op 100% en td met valign op middle
En daarin dan jouw table met 450 hoogte en 100% width

[quote:c42ea2c415="konijn"]Table in table doet dat.

Buitenste table alles op 100% en td met valign op middle
En daarin dan jouw table met 450 hoogte en 100% width[/quote:c42ea2c415]
maar kan dat dan niet gewoon door een paar eigenschappen aan die ene table die ik heb mee te geven? zoals dat lukt met de margin-left: auto?
margin-top: auto werkt iig niet.

Ja, dat gaat als je hem een id meegeeft en het dan met css aligned. Zoek eens op google naar css dead centre.

Maar je vroeg niet om het met een style te doen.
Je moet dan ook de width van de body en html op 100% zetten en margin en padding op 0.

oke, ik heb er nu een div omheen gemieterd en nu staat ie wel verticaal gecentreerd.

nu heb ik echter alleen nog het probleem in IE dat het menu niet gefixed blijft staan zoals hij in Safari en FF wel doet. de pagina waar het menu instaat, staat dus in een iframe waarin alle inhoud staat (link). door middel van anchors springt ie dus van item naar item. maar in IE blijft het menu niet staan waar het zou moeten staan. en dat terwijl hij in CSS wel ge’fixed’ is

[quote:1676546c40="soulcreeper"]en dat terwijl hij in CSS wel ge'fixed' is[/quote:1676546c40]

Internet Explorer 6 ondersteunt position:fixed niet