Verticale lijn op iPod scherm

Ik heb nu een aantal maanden een permanente verticale lijn op mijn iPod (2e generatie) schermpje. Hij zit een beetje links van het midden. Als de backlight uit staat dan is het een 'blanco' lijn; is de backlight aan dan is hij zwart. Op deze manier onderbreekt hij alle tekst. op die plek. Eerst was hij 1 pixel breed maar nu is hij 2 pixels breed. De iPod doet het verder perfect maar het blijft storend. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Het is gebeurt nadat ik in Londen was aangekomen en een vriend ermee heeft lopen ‘spelen’. :evil: Dus ik weet niet of het door hem komt of misschien door het verschil in luchtdruk bij het vliegen?

Ik heb al verschillende dngen geprobeerd: resetten; de batterij leeg laten lopen en de iPod een paar dagen niet gebruiken, maar niks heeft geholpen. Iemand een idee? De garantie is al geruime tijd verlopen.

De display is gewoon stuk, heb je al geprobeerd om te drukken aan de rand van het scherm? Het kan een contact probleem zijn (aansturing van die pixelrij),

Als je het geld er voor over hebt: laten repareren, zo niet: live with it :cry:

Bekijk het langs de zonnige kant. Nu heb je weer een reden om een mini te kopen :wink:

genoeg reden, totad je op je rekeningafschrift kijkt van de afgelopenmaand :wink:

Ik denk dat de LCD gewoon kapot is ja. Reparen is het niet waard. Ik wacht denk ik op de G4 iPod's. Die mini's zijn supermooi maar de HD is niet groot genoeg. :(

[quote:c8f143039c="Hugo"]De display is gewoon stuk, heb je al geprobeerd om te drukken aan de rand van het scherm? Het kan een contact probleem zijn (aansturing van die pixelrij),[/quote:c8f143039c]

Heb op verschillende plekken gedrukt maar het hielp niet. Het gekke is dat als ik de menu knop indruk de lijn wel verdwijnt… Maar als ik de knop loslaat dan komt hij weer terug.

Wat ik dus al zei, een contact probleem, als je een beetje handig bent kun je het zelf makkelijk repareren.

...als je reaperen te moeilijk vindt... naar Apple opsturen te duur vindt.... wil ik er ook wel naar kijken anders....

Als tegenprestatie geef je mij die iPod…

[quote:af213dac2f="Hugo"]Wat ik dus al zei, een contact probleem, als je een beetje handig bent kun je het zelf makkelijk repareren.[/quote:af213dac2f]

De Ipod zal ik dan zeker uit elkaar moeten halen? Is dat een beetje eenvoudig te doen Hugo? Ben bepaald geen held op dit gebied.

En Zerk bedankt voor je mooie aanbod, but no thanks. :wink: