vervangen 160gb schijf in lacie brick

Ik vraag me af of het mogelijk is om de 160gb schijf die ik nu in mijn Lacie Brick (lego model) te vervangen door een 500 gb of 750 gb schijf en zo ja hoe en waar moet ik rekening mee houden? alvast bedankt voor de reacties!

gr Daan

Waarom vervangen? Zonde van de 160 Gb. Die komt echt wel weer van pas. Aangezien het een Lego Brick model is, kan je toch net zo goed een nieuw Lego Brick model kopen en deze erboven opzetten. Heb je meteen gebruik gemaakt van de gedachte achter het Brick model.

daar heb je een punt maar ik wilde de 160 gb slijten via marktplaats oid en dan een 500 gb erin drukken. Dan heb ik nog wat aan de case.

Is het prijsverschil ook niet een goed punt? Ik weet niet wat de verschillen zijn tegenwoordig.. Maar ik kan mij voorstellen dat een lace schijf van 500GB een stuk duurder is dan een Seagate/WD hardeschijf van 500GB

dat is zeker waar en wil ook een 'goedkope ' ide schijf erin plaatsen ( ik weet niet welk merk Lacie er in stopt ).

LaCie stopt er gewoon in wat op het moment het goedkoopste voor hun is :P. Je kan er gewoon een IDE, of beter gezegd: Pata schijf in zetten (Sata is nml ook IDE :P )

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de twee HD's in een lacie big disk (elk 250GB) te vervangen voor elk 1TB? Krijg ik last met de Raid als ik er gewoon twee andere schijven in dop?

het gaat dus om het D2 model met triple interface.

Alvast dank!

[quote:a80862d8f1="timmyboy"]Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de twee HD's in een lacie big disk (elk 250GB) te vervangen voor elk 1TB?[/quote:a80862d8f1] Misschien heb je [url=http://wwward.typepad.com/blog/2007/09/upgrade-or-repl.html]hier[/url] iets aan.