Vervanging beeldscherm Powerbook: hoe lang?

Onze Powerbook kreeg last van de bekende witte vlekken. Ik heb hem ruim twee weken geleden laten ophalen door Apple/UPS, maar nog steeds is het ding niet gerepareerd. Telefonische navraag leverde op dat men sinds 17 juni op "een onderdeel" wacht.

Iemand een idee hoe lang dat “wachten” zou kunnen gaan duren? Bij Apple weten ze het in elk geval niet.

:?

∴ NA-NIL-IN ∴

Ja als je iets wil van Apple zal je heel vaak een heel boos moeten opbellen, zo is mijn ervaring.

Mijn (expert)ervaring na drie keer een nieuw beeldscherm heeft me geleerd dat je je powerbook pas zou moeten opsturen op het moment dat hij ook daadwerkelijk gerepareerd kan worden en alle onderdelen voorradig zijn. De eerste keer duurde dus ruim een maand, maar de tweede keer heb ik hem gebracht op de dag dat hij gerepareerd werd en kon ik hem na een dik uur weer ophalen bij het repaircenter. De derde keer moest hij opgestuurd worden naar Apple en duurde het een kleine twee weken voordat ik hem weer terughad..

[quote:46211e5fab="Roggie"]Mijn (expert)ervaring na drie keer een nieuw beeldscherm heeft me geleerd...[/quote:46211e5fab]

Ik ga het recept van om de drie dagen bellen maar eens proberen. Tot nu toe heb ik er weinig last van ondervonden, omdat ik het ding een dag voor mijn vakantie heb laten ophalen en twee weken weg ben geweest. En inderdaad: ik had moeten navragen of de benodigde onderdelen wel in voorraad waren. Zeker toen de man van UPS bij het afleveren van de verzenddoos meldde dat hij die dag nog zo’n doos in ons dorp (van niks) had afgeleverd.

:roll:

∴ NA-NIL-IN ∴

Goh jij ook al?

Ook ik vond het maar eens tijd om voor mijn vakantie m’n powerboekje op te sturen om onder de garantie van die ellendige witte vlekken af te komen. De vakantie is alweer even voorbij, en ik mis 'm zo!

Ik vind het overigens erg flauw dat ze blijkbaar pas beginnen met onderdelen bestellen als het slachtoffer binnen is, terwijl ik aan de telefoon toch heel duidelijk had gemaakt dat mijn boekje gevallen was voor de beeldschermschurft. Ze hadden aan de hand daarvan best alvast wat proactief kunnen handelen… :?

– Hans