Vervelend probleem

Heb in FCP 3 een kort beursfilmpje gemaakt en wil dat nu branden op DVD, ik heb aan mijn PB een pioneer hangen (externe dvd brander) Nu als ik het filmpje exporteer via quicktime of compressor, tijdens bepaalde delen van het filmpje blijf ik met "shiften zitten".

bvb drie beelden passeren na elkaar van rechts naar links op volle grote (DVCAM beelden) na de export zijn die randen vol met fijne lijntjes.
heb al geprobeerd de field rendering te veranderen … maar niks werkt…

iemand een idee

THX op voorhand

Wat je zou kunnen proberen is de uiteindelijke video te croppen. Hierdoor masker je die fijne lintjes ahw weg.

[quote:43da90fda1="Final Cut"]Heb in FCP 3 een kort beursfilmpje gemaakt en wil dat nu branden op DVD, ik heb aan mijn PB een pioneer hangen (externe dvd brander) Nu als ik het filmpje exporteer via quicktime of compressor, tijdens bepaalde delen van het filmpje blijf ik met "shiften zitten".

bvb drie beelden passeren na elkaar van rechts naar links op volle grote (DVCAM beelden) na de export zijn die randen vol met fijne lijntjes.
heb al geprobeerd de field rendering te veranderen … maar niks werkt…

iemand een idee

THX op voorhand[/quote:43da90fda1]

Kan je misschien een screendump maken van die beelden? Of in ieder geval een stukje waar die storing in zit?