Verwijderd

Verwijderd

Leuk idee!

Jammer staat er nog niet zoveel content onder Eindhoven. Was ik wel benieuwd naar :lol:

Wat ik wel zou doen: je heb links in het menu heel veel submenu’s en dat is wat verwarrend. En daarnaast zouden verwijzingen in de tekst ook klikbaar moeten zijn. Zo zeggen jullie op de eerste pagina: NEW: Wanda Postcards!!! maar daar moet je dan komen via het menu terwijl het veel makkelijker zou zijn als je op de tekst zelf kan klikken lijkt me.

Ik vind de header er wel leuk uitzien (hoe doe je dat eigenlijk? Zo'n soort getekende personen met kleurvlakken? :o ). De rest van de site vind ik ietswat kaal. Mischien een randje om het geheel? :wink:

Mooi!

Wel een super mooie site!

Mooie site! Ik hou wel van dat strakke en rustige! Mooie subtiele header en lekker overzichtelijk!

Heel leuke site! Hij blinkt enorm uit door zijn eenvoud

Mooi, artwork doet me denken aan Jason Brooks http://www.jason-brooks.com/portfolio/ die ook de Hed Kandi albums illustreert.

Je code is wat brak, maar de vector tekeningen maken dat deels wel weer goed!

Verwijderd

[quote:b24398597d="Ozxobez"]Hoe doe je dat eigenlijk? Zo'n soort getekende personen met kleurvlakken?[/quote:b24398597d]

Dat heet vectorart. Het is een techniek in Adobe Illustrator. Je zoekt een leuke afbeelding uit, deze importeer je in Illustrator. De laag waarin deze staat lock je, en vervolgens ga je de randen van de tekening overtekenen. Zo doe je ook schaduwen enzoverder. Eigenlijk een gelaagd principe. Heel subtiel, want teveel details verknallen zulk een tekening. Beetje experimenteren in Illustrator, en voor je het weet kom je tot een mooi resultaat. Je vindt er vast meer informatie over op Google.

Verwijderd

hmm... maar in illustrator kun je ook best wel weer aardig automatisch tracen :)