Verwijderd

Verwijderd

Dat zou wel mooi zijn.......

[b:4fdf334810]Productspecificaties
[/b:4fdf334810]
[size=9:4fdf334810]Afmetingen en gewicht
• • Afmetingen: 197 mm x 197 mm
• • Hoogte: 28 mm
• • Gewicht: 1,09 kg1
Processor en opslag
• • Intel-processor
• • 40-GB harde schijf2 voor lokale opslag van bestanden.
• • Tot 50 uur video3, 9000 nummers4, 25.000 foto’s5 of een combinatie hiervan
Poorten/interfaces
• • HDMI (video en audio)
• • Component video
• • TOSLINK optisch geluid
• • Analoog RCA-stereogeluid
• • 10/100 Base-T Ethernet
• • USB 2.0 (voor service en diagnostiek)
• • 802.11n (concept) draadloze netwerkvoorziening (compatibel met 802.11a/b/g)*
• • Ingebouwde IR-ontvanger (compatibel met meegeleverde Apple Remote)
Stroomvoorziening
• • Ingebouwde universele voeding van 48 watt
Video
• • Ondersteunde videostructuren: H.264 en beveiligd H.264 (van iTunes Store): 640 x 480, 30 bps, LC-versie van Baseline Profile, 320 x 240, 30 bps, Baseline Profile tot Level 1.3, 1280 x 720, 24 bps, Progressive Main Profile. MPEG-4: 640 x 480, 30 bps, Simple Profile
Geluid
• • Ondersteunde geluidsstructuren: AAC (16 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Store), MP3 (16 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Apple Lossless, AIFF, WAV
Foto’s
• • Ondersteunde fotostructuren: JPEG, BMP, GIF, TIFF, PNG
Tevens geleverd met
• • Apple Remote
Omgeving
• • Temperatuur bij gebruik: 0 tot 40° C
• • Temperatuur bij opslag: -40° tot 85° C
• • Relatieve luchtvochtigheid: 5% tot 95% niet-condenserend
• • Hoogte bij gebruik: max. 3000 m

[/size:4fdf334810]

En nu de echte vraag: wat voor processor zit er in de iPhone?

Noem het niet de iPhone maar de iFlop. De grootste fout om aan een verzadigde markt te snoepen en met een telefoon op de proppen te komen die van iedere fabrikant had kunnen komen.

[quote:c595b28864="huinkroese"]En nu de echte vraag: wat voor processor zit er in de iPhone?[/quote:c595b28864]

Tja, veel zegt Apple er niet over: alleen ‘Intel’

(ik heb het over de Apple TV dus…zoals dit draadje begon…)

macmaniak je valt wel in herhaling hoor. We zullen zien of je gelijk gaat krijgen

maar ff ontopic, ben ook erg benieuwd met wat rekeneenheidje beide apparaten zijn uitgerust.
is het zon xscale van intel of iets anders
tijd zal het leren

[quote:0ba3d75afd="Macmaniak"]Noem het niet de iPhone maar de iFlop. De grootste fout om aan een verzadigde markt te snoepen en met een telefoon op de proppen te komen die van iedere fabrikant had kunnen komen.[/quote:0ba3d75afd]

Ik denk dat je er hier toch wel echt enorm naast zit… Ware het niet voor de brakke battery-life, dan was het meteen mijn telefoon geweest (bij release) Ik verwacht dat hier in de komende versies wel aan gesleuteld zal worden… Maar zaken als desktop applicaties, sms-chatten en andere functies die nu eens ECHT nuttig werken, heerlijk! Ik erger me al jaren aan telefoons en PDA’s.

De echte vraag was de processor in de Apple TV, niet de iPhone!

Wanneer ik de preview van het systeem bekijk (quicktimefilm) dan valt op dat de screensaver er uit ziet alsof deze core-image kwaliteit heeft. Dat betekent dus redelijk wat grafische power. Wie o wie helpt me aan de echte tech specs, Apple houd veel verborgen??? Volgens mij verschilt dit ding niet veel van een gewone macmini.

Macmaniak, ga jij lekker buiten spelen ofzo...

Koop jij maar eens het volgende:

• Koop een 4Gb iPod Nano
  • Koop een telefoon voorzien van touchscreen, 2MP camera, een willekeurig navigatie software,
    een vergelijkbaar groot scherm
    De kosten van deze 2 dingen stijgen al boven die iPhone uit. Te duur? Misschien voor jou,
    maar het apparaat is puur om de technologie die erin zit z’n geld al waard. Dus hou maar op
    met het bashen van dingen waar je niets van weet.

@martiniman;
Er zit een Intelprocessor in, en waarschijnlijk een videochip die sterk genoeg is om de
HD-films af te spelen. Hij kan tenslotte 1080i aan :slight_smile: Of hij te hacken is weet niemand,
want dat ding is nog niet verkocht. Maar het zal in essentie inderdaad vast niet zoveel
schelen als een MacMini :slight_smile:

@reflex:
Die batterijduur valt nog mee. De meeste telefoons gaan ook niet écht lang mee als je
ze gebruikt. De batterijduur die Apple aangeeft is als je hem in gebruik hebt. Dus 16uur
als je muziek luistert, en zo’n 5 uur als je achter elkaar belt. Normale telefoons
hebben een vergelijkbare batterijduur :wink:

Verwijderd

Als het een 1Ghz CPU is, gok ik op een Intel® Core™ Solo processor Ultra Low Voltage U1300 .

Verwijderd

[quote:8f47240a92="Martiniman"]Dus OSX zou er ook op moeten kunnen draaien 8)[/quote:8f47240a92] Dan is je schijf gelijk voor meer als de helft vol. ( als het mogelijk is ):innocent:

OSX is in een beetje slanke install nog geen 1Gb hoor!

[quote:cff20e3be5="Martiniman"]Intel Core Solo U1300 1.06 GHz 5.5 watt klinkt heel aannemelijk inderdaad. Zit ook in de nieuwste VAIO's Dus OSX zou er ook op moeten kunnen draaien 8)

Conclusie, ik vind m leuk! Nu nog een update van MacMame voor Intel. Leven die makers uberhaupt nog?[/quote:cff20e3be5]
Maar die heeft een Front Side Bus van 533 MHz, en Martiniman had het over 350Mhz bussnelheid .

Correct me if im wrong

Processoren kunnen vaak op verschillende bussen draaien, 2x 3x 4x bussnelheid etc. Maar misschien zei die vent aan de telefoon het verkeerd om. 2x 530=1,06Ghz, 3x350=1,05Ghz, allebei het kunnen.

[quote:1434d65780="Reflex"]

Ik denk dat je er hier toch wel echt enorm naast zit… Ware het niet voor de brakke battery-life, dan was het meteen mijn telefoon geweest (bij release)[/quote:1434d65780]

Brakke batterij? Gast, heeft jouw telefoon langere GESPREKStijd dan 5 uur? Nauwelijks, misschien 6 uur… maar ja, dan heeft het geen 3.5" beeldscherm, 1 cm dik, met touchscreen… Die batterij is ijzersterk.

En waarom wordt de stand-by tijd dan niet vermeld? :?

Hallo, dit topic gaat over AppleTV. Die heeft een batterij daar kun je nog geen 10min mee bellen 8)

AppleTV, iPod in je woonkamer, meer verwacht ik er niet van :?

[img:bdefd40595]http://images.appleinsider.com/events/mw07/appletv-mw-11.jpg[/img:bdefd40595]