Verwijderen account

k ben zeer ontevreden over OMT, tijden veranderen, Sorry, ik verwacht een fatsoenlijk antwoord, ook wanneer ik excuses heb aangeboden voor mijn gebrekkige informatie. En daarop verder niets meer verneem. Dan voel ik mijzelf niet serieus genomen.

Ik heb aan deze kant de stekker er uit getrokken, want op een fatsoenlijke manier je
account op zeggen kan ook al niet, Het gaat jullie goed,

Artie

[center][img]/uploads/community/fdc16c6a5defdb6bd79c87c0e69beb763ff931e6_0.png[/img][/center]

Ik zie maar één topic dat je zelf hebt aangemaakt, en daarin zie ik geen enkele reactie die onbeschoft of onfatsoenlijk is... dus waar ligt het probleem dan?

Dat je niet het antwoord krijgt dat je hoopte, daar kan ik ook niets aan doen.

Tja, dat is dus wat @Sedikit bedoelde met het 'gedrag op OMT'.

Een TS krijgt niet het antwoord waar hij of zij op hoopte en wij forumgangers zijn de boeman. Als je als TS eerst wat opzoekt voor je hier aan komt kloppen vermijd je sowieso al grove reacties. In het topic dat i_Art heeft aangemaakt merk ik trouwens nergens enige vorm van agressiviteit naar de TS toe. Ze zeggen hem enkel maar dat hij niet zal kunnen doen wat hij op het oog had.

Sneu hoor... Verder, @i_Art, als je je account wil verwijderen moet je een e-mail sturen naar de redactie. Ik denk trouwens dat je voorlopig zelfs geen account kunt verwijderen omdat de forumstructuur dan in duigen valt (best wel crappy inderdaad). Het beste wat jij dus kunt doen is je reacties leegmaken, OMT verwijderen uit je geschiedenis en verder de website niet meer bezoeken.

[b]http://snipr.com/25x3rt9 [/b], 75% Off Graceful Sheath/ Column Halter Neck Floor-length Satin Prom Dresses

[b]http://snipr.com/25x3roy[/b] , Red Crystal Decorated Elegant & Luxury 18K Plated Alloy Necklace & Earrings Set (Free shipping)

Wedding dress combination on sale before Christmas!!!
orignial price: $2000, festival price:$400.

Action Now~

Ik wil best namens OMT kritiek aannemen, maar dat de tijden sinds 17 september 2012 zijn veranderd... Ja, we hebben een nieuw kabinet, maar of dat nou op OMT zoveel veranderd heeft? Overigens heb je volgens mij een antwoord op je ene topic gehad helaas kon niet wat jij wilde. Het antwoord was nog binnen dezelfde dag gegeven, dus ook qua tijd heb je mijn inziens weinig te klagen.

Het opheffen van accounts is bij OMT niet mogelijk. Wij willen een volledig forum bieden waarbij de inhoud herleidbaar is naar de mensen achter de inhoud. Dat betekent dat van elke post te zien moet zijn wie het heeft geplaatst. Voor andere gebruikers is het zo te controleren of een antwoord van een betrouwbare gebruiker komt.

Overigens zijn wij ook wettelijk verplicht om informatie van gebruikers vast te leggen zoals IP-adressen en e-mailadressen. Onze database zit zo in elkaar dat deze zijn gekoppeld aan accounts en wij deze accounts dus niet zomaar verwijderen. Wij deactiveren hooguit accounts, maar dat doen we enkel met mensen die wij niet meer op het forum wensen, zoals onder andere spammers.

Bovenstaande redenen leiden er toe dat wij verzoeken om accounts te verwijderen dus niet inwilligen.

Artie; na 4 posts kun jij een oordeel vormen over OMT?

O.m. hier hebben we je toch héél uitgebreid en geduldig geholpen en geantwoord:
http://www.onemorething.nl/community/topic/eind-2006#post-2501046

Maar het gaat jou ook goed. :lol:

Please is nog altijd met de s hoor :) maar oké, als jij na ongeveer 4 maanden niet meer tevreden bent moet je het zelf weten, veel succes nog.

Snap deze actie ook niet helemaal.

Heb het topic even doorgenomen en hier wordt gewoon duidelijk gemaakt dat wat je vraagt niet kan.
Alleen wordt er een opmerking gemaakt over je topic titel, of je die wat duidelijker kan maken wat anderen die wellicht dezelfde vraag hebben het zoeken makkelijker maakt.

Dus haal even adem, tel tot tien en ga door.

Volgens mij heeft er iemand aand8 nodig :grin:

tja, je probeert naar beste eer en geweten mensen te helpen, maar dat lukt niet altijd.
en er zitten inderdaad soms ook reacties tussen, waarvan ik dan denk: had dat niet iets minder gekund.
maar ja, we zijn allemaal mensen van vleesch en bloedt.

@poezenbeest
gezien de structuur van en eisen aan een forum kun je een account niet verwijderen.
je kunt echter wèl de kleur van de forumnaam veranderen in wit.
dan zie je em niet meer, maar hij is er nog wel :)

Als je zo graag van OMT afwilt dan log je toch gewoon niet meer in.

Volgens mij word je account alleen verwijderd bij wangedrag... verder gaat het om het aantal leden, maar hoeveel zijn er werkelijk nog actief.?

[img]/uploads/community/c6a1b587ae3da9bb837dee70088e0f22439f2744_0.jpg[/img]

En wij gaven een fatsoenlijk antwoord.
Die kan je bij dit topic niet verwachten .

Sommige mensen verwachten hier alleen wat ze willen horen.... :slant:

[quote=fred44nl url=http://www.onemorething.nl/community/topic/verwijderen-account#post-2502479 time=1355992649]
gezien de structuur van en eisen aan een forum kun je een account niet verwijderen.

je kunt echter wèl de kleur van de forumnaam veranderen in wit.

dan zie je em niet meer, maar hij is er nog wel :)[/quote]

[quote=1984 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/verwijderen-account#post-2502521 time=1356000591]Volgens mij word je account alleen verwijderd bij wangedrag... verder gaat het om het aantal leden, maar hoeveel zijn er werkelijk nog actief.?

[img]/uploads/community/c6a1b587ae3da9bb837dee70088e0f22439f2744_0.jpg[/img][/quote]

Natuurlijk kun je leden (accounts) verwijderen dat is het probleem helemaal niet. Het probleem zit hem in dat ze niets kunnen met de al reeds bestaande posts van dat account, deze zal je dan handmatig moeten gaan toekennen aan een 'niet-actief' account van OMT zelf en dat is te veel werk in de meeste gevallen.

Verwijder je zomaar een account dan ontstaan er gaten in topics en zijn ze niet meer leesbaar omdat je posts mist..

En het nummer van het aantal leden ligt echt wel hoger dan de afb. toont.
75.000 zijn miss. alleen al de geautomatiseerde Spam accounts die jaarlijks aangemaakt worden en weer weggegooid worden.
Volgens mij heeft OMT ongeveer 700.000 leden al zijn dat niet allemaal actieve leden natuurlijk.

75000 spamaccounts per jaar? Dat zijn er 200p/d, dat lijkt me wat aan de hoge kant :sarcastic:

@ i_Art - Soms kan een korte tekst bot overkomen. Om misverstanden te voorkomen kan je hiervoor smileys gebruiken. Je moet het zo zien, veel mensen reageren kortaf omdat ze je tussendoor willen helpen of advies geven. Dit gebeurt op kantoor, in de trein, op het toilet, noem maar op.

Ik zit vooral veel op het toilet. :cool:

Maar goed, laat je niet meteen op de kast jagen. En dan nog, al is iemand direct en kortaf, het is je buurman niet. Je leest en oordeelt[s]d[/s] of het de moeite is om serieus op in te gaan.

[quote=Dr. Maddox url=http://www.onemorething.nl/community/topic/verwijderen-account#post-2502624 time=1356009815]Je leest en oordeeld of het de moeite is om serieus op in te gaan.[/quote]Oordeel[b][u]t[/u][/b] is met een -t, sukkel!

.

.

.

:wink:

Geen idee waarom ik die fout maakte. :eek: Sukkel is nog mild van je. Thx! :kiss:

Bijzonder waarom i_Art nog de moeite heeft genomen om een plaatje van "No More - Please delete my account" te maken. Als ik niks meer met OMT te maken wilde hebben had ik allang niet meer de moeite genomen om zoiets nog te maken.

Typisch maar goed. In zijn aangemaakte topics zie ik ook geen enkel onbeschofte of rare reactie. Het probleem ligt eerder bij hem zelf laten we maar zeggen.... :slant:

[quote]
k ben zeer ontevreden over OMT, tijden veranderen, Sorry, ik verwacht een fatsoenlijk antwoord, ook wanneer ik excuses heb aangeboden voor mijn gebrekkige informatie. En daarop verder niets meer verneem. Dan voel ik mijzelf niet serieus genomen.

Ik heb aan deze kant de stekker er uit getrokken, want op een fatsoenlijke manier je
account op zeggen kan ook al niet, Het gaat jullie goed,

[/quote]

Altijd blijven lachen. :sarcastic: